18 personen bekijken dit hotel
Reserveer nu, betaal bij aankomst
ZenHotels.com
Hotels.comUS$ 253
PricelineUS$ 251
TravelocityUS$ 253
Beoordeeld op 25 april 2022

Mooi hotel met uniek uitzicht op zee en ongelooflijk personeel. Snelle internetverbinding in het hele hotel, zeer schone en ruime kamers, geweldige restaurants en zwembaden. Ervaring was majestueus. Ik kom zeker terug.

Datum van verblijf: april 2022
Beoordeeld op 14 maart 2022

Geweldig uitzicht op het privéstrand vanaf ons terras. Het personeel was uiterst vriendelijk. De kamers waren zeer schoon, ruim en met een prachtig decor. Ik zal de volgende keer op Kreta opnieuw bezoeken. De locatie was ook handig.

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 3 februari 2022

Heerlijk verblijf in de onberispelijke suites, prachtige omgeving, prachtig uitzicht vanuit de kamer en omgeving, uitstekende bedden en suites, zeer vriendelijk personeel, geweldig ontbijt, geweldig diner, geweldige muziek en geweldige drankjes bij het zwembad. We zullen dit zeker aanbevelen als een perfect uitje voor koppels.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 19 oktober 2021

We hebben het heerlijk gehad bij Radisson. De verzorging en de locatie zijn over het algemeen uitstekend. De varieteit in het menu kan beter; er zijn elke avond dezelfde gerechten. Voor een week is het helemaal goed, met name doordat je 3x a la carte kan eten tijdens je verblijf.

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 26 september 2021

Gelukkig hebben wij het grootste gedeelte onbezorgd onze vakantie kunnen vieren maar wat eindigde deze vakantie vreselijk. Dit hotel is absoluut niet 5 sterren waardig. Er waren verscheidene dingen die niet geweldig waren maar hierover hebben wij nooit geklaagd.
De 2e of 3e dag ging mijn vriend in de loop van de dag wat ophalen uit onze kamer. Daar viel hem op dat er een lamp bij ons bed mistte. Dit heeft hij gelijk gemeld aan het hotel. De daaropvolgende dagen hebben wij hierover niets meer gehoord.
Een dag voor ons vertrek vroegen wij naar onze vertrektijd de volgende dag. Daar werd ons medegedeeld dat wij nog 100 Euro dienden te betalen. Ze beschuldigden ons, onterecht, dat wij de lamp bij het bed gebroken hadden. Hier zijn wij uiteraard niet akkoord mee gegaan. Diezelfde avond werden wij om 23:15 op onze kamer gebeld dat wij alsnog dienden te betalen. Meerder malen hebben wij gevraagd naar hun bewijs maar deze konden ze niet tonen. De volgende dag, de dag van ons vertrek, om 06:15 werd ons nogmaals dringend verzocht dit te betalen anders werden wij vastgehouden in het hotel en zouden de poorten voor ons gesloten blijven. Dit is niets meer dan pure intimidatie! Zo dient niemand behandeld te worden! Mocht je deze reis al geboekt hebben....let goed op!!

Datum van verblijf: september 2021
Radisson Blu Beach Resort Crete, Ιδιοκτήτης van Radisson Blu Beach Resort, Milatos Crete, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 september 2021

Your holidays you spend infrond of bthe reception beggin to eat for free in a la catd restaurants
is that holidays? why you do not choose a lower cat of hotel in cheepy all inclusive to be happy