“Schitterend uitzicht”

Geclassificeerd als nr. 4 van 23 Restaurants in Monforte d'Alba
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
6 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten, mooie eigen wijnen, schitterende vergezichten. Top locatie.
Prettig personeel.
Gerechten smaakvol. Wijnen erg lekker, zijn te koop.
Aanrader.

6 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijne plaats om enkele dagen te genieten van prachtig uitzicht, lekkere wijn en dito eten. Een aanrader!

11 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij overnachtten hier en aten elke avond in het restaurant. We houden van goed eten en dat kan hier zeker! Zowel binnen als buiten is het stijlvol en sfeervol. Goede vriendelijke bediening en heerlijke huiswijn!

19 augustus 2017 beoordeeld

Heel lekkere menu, vriendelijke en behulpzame mensen. Het uitzicht was spectaculair. De aangepaste wijnen waren niet te versmaden, dank zij de hulp van de mensen ter plaatse die ons hielpen de juiste keuze te maken.

6 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een ontzettend mooie lokatie!! Eten tussen de wijngaarden met een prachtig uitzicht. Eten was goed, niet zo fantastisch als het uitzicht, maar dat hoeft ook niet voor de prijs die ze ervoor vragen. Wijn van eigen wijngaard was heerlijk.

Zeker een plek om naar terug te komen!

Reizigers die La Torricella bekeken, bekeken ook

Monforte d'Alba, Province of Cuneo

In La Torricella geweest? Deel je ervaringen!