“Klasse”

Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Romantisch, Lokale keuken, Speciale gelegenheden
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Reserveringen
29 oktober 2017 beoordeeld

Tijdens ons verblijf in de Piemonte zijn we hier 2 maal komen eten. Klasse restaurant met een verfijnde keuken, vriendelijk onthaal, lekkere gerechten zeer mooie wijnkaart, perfecte bediening.

25 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We wilden een bijzondere avond met lekker eten. Dat is het geworden, heerlijk buiten gezeten in een sfeervolle tuin. De ontvangst was aller hartelijkst. Wij hebben het menu genomen en dat was geen slechte keus. Veel variatie in smaak en de portie zijn prima qua grote. Ze hebben een uitgebreide wijnkaart met in iedere prijsklasse keus genoeg. De bediening formeel maar zeer attent. Onze avond was perfect. En de prijs iets boven gemiddeld maar zeker waard. Een aanrader.

28 juni 2017 beoordeeld

Heerlijk gegeten bij Della posta. Was mooi weer, dus lekker buiten in de mooie tuin. 1e avond traditional menu. Genoten! Andere avond a la cart , was ook heerlijk. Vriendelijk mensen en een goede sommelier.

12 juni 2017 beoordeeld

Een zéér uitgebreide wijnkaart, een goede keuze in het menu, en als het op tafel komt smaakt het ook fantastisch! Echter niet mijn maximale score, aangezien het gebodene niet onderscheidend genoeg is ten aanzien van andere, lees minder dure, eetgelegenheden in de nabijheid. Vriendelijke service.

17 november 2016 beoordeeld

Trattoria della Posta is een klassiek restaurant met de gerechten uit de streek. Het niveau is heel hoog. De bediening wat stijfjes, maar dat is niet uitzondelijk in de Langhe

Reizigers die Trattoria della Posta bekeken, bekeken ook

Monforte d'Alba, Province of Cuneo

In Trattoria della Posta geweest? Deel je ervaringen!