“Super fijn”

Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
12 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke bediening en eerlijke toscaanse keuken. Origineel interieur. Top. Echt genieten van lekkere keuken

Datum van bezoek: april 2018
Leonardo F, Proprietario van La Bottega di Duddova, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 april 2018

You are top! Thanks for originale interieur.
Next time by by.
Staf of La Bottega di Duddova.

14 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Waaauw super leuk restaurantje met heerlijke verse/handgemaakte producten. Er waren al wat tafeltjes gereserveerd, maar ze zetten er zo een tafeltje bij! Ontzettend gastvrij en vriendelijk personeel, een aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2017
Leonardo F, Proprietario van La Bottega di Duddova, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 augustus 2017

Top Top you are! Next Time and Thanks.

5 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit adresje is een attractie op zichzelf, het plaatje klopt gewoon. De eerste keer gegaan zonder reservatie, geen probleem, direct een tafeltje bijgeplaatst, je eet er toch gewoon op straat. De kaart is beperkt maar alle producten en wijnen zijn van topkwaliteit, de bediening is vriendelijk, en de sfeer om nooit te vergeten. Dezelfde avond dan maar direct opnieuw gereserveerd voor de dag nadien, jammer genoeg was dit dan onze laatste avond in de regio. De volgende keer dat we in de buurt zijn komen we zeker langs, we zouden er zelf voor omrijden.

Datum van bezoek: augustus 2017
Leonardo F, Proprietario van La Bottega di Duddova, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 augustus 2017

Thank you for your words spent on us. With the same originality we greet you and look forward to you next time.

7 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Nice setting, friendly, honest and great taste, Tuscany as it is
Echt Toscane. Vriendelijk, eerlijke ingredienten en dan nog eens heerlijk ook

Datum van bezoek: september 2016
Leonardo F, Proprietario van La Bottega di Duddova, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2016

I honestly thank you for your words, beautiful and honest !!!!!! On kiss.

1 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Nu waren wij al enthousiast, maar het bezoek dit jaar maakte ons een "believer". Pici met truffel...goddelijk en eenvoudig. Wijnen ...het zelfde laken een pak!

Datum van bezoek: augustus 2016
Leonardo F, Proprietario van La Bottega di Duddova, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2016

Thank you so much for your comment and we are glad of your positive experience with us. Until next time.

Reizigers die La Bottega di Duddova bekeken, bekeken ook

Ambra, Province of Arezzo
Bucine, Province of Arezzo

Pieve A Presciano, Pergine Valdarno
Badia Agnano, Province of Arezzo

In La Bottega di Duddova geweest? Deel je ervaringen!