Beoordeeld op 15 maart 2019 via mobiele applicatie

Heb een zeer goede ervaring gehad met dit hotel. Is de tweede keer dat ik hier kom & is nog steeds een dikke aanrader voor jong & oud. Het eten is fenomenaal! Het personeel is zeer aangenaam en vriendelijk! We hadden jammer genoeg slecht weer maar de animatoren lieten ons zeker en vast niet koud! Ze vermaakten de kinderen en volwassenen. Hygiëne is TOP.

Datum van verblijf: maart 2019
Limak_Limra, Halkla İlişkiler Müdürü van Limak Limra Hotel & Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 maart 2019

Beste Noridilek,

Bedankt dat je onze gast bent en voor de tijd die je hebt besteed aan het plaatsen van zo'n leuke feedback op Zoover om je ervaringen met betrekking tot je recente verblijf bij ons te delen. Uw feedback wordt zeer op prijs gesteld.

We hebben echt genoten van het zorgen voor u en hopen u nog eens te mogen verwelkomen in de nabije toekomst.

Vriendelijke groeten,

Limak Limra Family.

Beoordeeld op 25 november 2018 via mobiele applicatie

Na al meer dan 10x dit hotel bezocht te hebben was dit de allerlaatste keer! Limak limra is limak Limra niet meer!! Altijd zeer tevreden geweest in dit hotel maar het is de laatste jaren sterk achteruit gegaan!! De kamer was echt vuil en werd niet dagelijks grondig gepoetst! Het restaurant ligt er zeer vuil bij en loopt vol met katten die dan ook nog eens gevoedert worden door het personeel. Het eten is niet lekker meer en elke dag hetzelfde op de bufetten... als je later gaat eten bijna geen keuze meer! Ook is het een stormloop in het restaurant en soms vechten duwen en trekken om eten of een tafeltje! De bars die vroeger gezellig waren zijn nu echt kil en koud geworden. Dranken worden gemixt met water en alle barstoelen die vroeger sfeer schepten zijn allemaal weg! Personeel die nieuw is zeer onvriendelijk en spreken enkel Turks en veel vast personeel die ik al jaren ken ook minder vriendelijk tot arrogant toe! De openbare toiletten echt vuil! Guest-relation, behalve enver en hilal, doen niks meer als je iets vraagt! Jaren moest ik na 12u snachts in disco niet bijbetalen voor nog drankje, nu wel, hoewel vrouw naast mij, met zelfde formule wel nog drank kreeg... vriendjespolitiek!
Als je aan de bar cocktail van de kaart vraagt kunnen ze hem niet maken!
Ook de animatie gaat jaar na jaar achteruit!
Ik kan nog lang doorgaan met het opsommen van dingen die jaar na jaar achteruit gaan waarin vele stamgasten mijn mening delen! Heel jammer dat ik het moet zeggen, maar na 12 jaar trouwe klant in dit resort, kom ik er niet meer terug!!!!!

Datum van verblijf: november 2018
Reistype: Reisde alleen
Limak_Limra, Halkla İlişkiler Müdürü van Limak Limra Hotel & Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 november 2018

Beste Christofd83,

Allereerst bedankt voor uw beoordeling voor ons hotel. Voor ons als Limak Limra Familie is ons enige doel het vernieuwen en verbeteren van onze service en kwaliteit. Daarom zijn al uw suggesties en opinies van groot belang. Het spijt ons zeer dat u tijdens uw verblijf enige negatieve situaties heeft ondervonden. Al deze punten zijn doorgegeven aan de betreffende afdelingen en aan het management.

Met vriendelijke groeten

Limak Limra Hotel Management

Beoordeeld op 16 november 2018

We waren 26 oktober-2 November 2018 in Limra. Alweer hebben wij fantastische week gehad (met heel veel geluk met het weer). We hebben een verbetering met de Miniclub gezien. Wij danken speciaal aan Fadi van Miniclub, Mehmet Yazir, Orhan en Ufuk van Lykabaar voor hun gastvrijheid. Na 15 jaar klient te zijn, vinden wij jammer dat de Guest Relations minder wordt. Manager van Guest Relations (Russiche?) is helemaal niet op haar plaats. Alj je iets vraagt, is ze niet "to the point".
Als je deze hotel via Corendon boekt, dan heb je de slechtste kamers. Met extra bijleggen kun je altijd een kamer van hoofdgebouw kiezen. Kamer van hoofdgebouw zijn warmer en gemakkelijker als je jong kinderen heeft.

Datum van verblijf: oktober 2018
Limak_Limra, Halkla İlişkiler Müdürü van Limak Limra Hotel & Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 november 2018

Beste bert v,

Vriendelijke groeten,

Limak Limra Family.

Beoordeeld op 5 november 2018 via mobiele applicatie

Super Hotel vriendelijke mensen goed animatie team goed eten wij voelen ons hier thuis alleen WiFi is slecht verder alleen complimenten speciaal erman berkan tolga turan batu fatih en de kamers zijn schoon

Datum van verblijf: oktober 2018
Limak_Limra, Halkla İlişkiler Müdürü van Limak Limra Hotel & Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 november 2018

Beste Relax60128151568,

Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling.

Fijn om te horen dat u een mooie vakantie heeft gehad.

Hopelijk tot ziens in de toekomst!

Met vriendelijke groeten,

Limak Limra Hotel&Resort Team

Beoordeeld op 31 oktober 2018

kamer was goed en groot genoeg,badkamer ruim genoeg echter het hotel is veel te groot
en veel te druk en heel veel russen.
buitenom werd slecht schoongemaakt in het restaurant is het veel te druk hotel is echt verouderd.

Kamertip: kamer aan de zuidkant is rustig.
Datum van verblijf: oktober 2018
Limak_Limra, Halkla İlişkiler Müdürü van Limak Limra Hotel & Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 november 2018

Beste 540martens,

U mag er zeker van zijn dat elke opinie en suggestie van uw kant, door ons uitermate serieus genomen wordt. Met vriendelijke groeten