Beoordeeld op 16 november 2018

We waren 26 oktober-2 November 2018 in Limra. Alweer hebben wij fantastische week gehad (met heel veel geluk met het weer). We hebben een verbetering met de Miniclub gezien. Wij danken speciaal aan Fadi van Miniclub, Mehmet Yazir, Orhan en Ufuk van Lykabaar voor hun gastvrijheid. Na 15 jaar klient te zijn, vinden wij jammer dat de Guest Relations minder wordt. Manager van Guest Relations (Russiche?) is helemaal niet op haar plaats. Alj je iets vraagt, is ze niet "to the point".
Als je deze hotel via Corendon boekt, dan heb je de slechtste kamers. Met extra bijleggen kun je altijd een kamer van hoofdgebouw kiezen. Kamer van hoofdgebouw zijn warmer en gemakkelijker als je jong kinderen heeft.

Datum van verblijf: oktober 2018
Limak_Limra, Halkla İlişkiler Müdürü van Limak Limra Hotel & Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 november 2018

Beste bert v,

Bedankt dat je onze gast bent en voor de tijd die je hebt besteed aan het plaatsen van zo'n leuke feedback op Zoover om je ervaringen met betrekking tot je recente verblijf bij ons te delen. Uw feedback wordt zeer op prijs gesteld.

We hebben echt genoten van het zorgen voor u en hopen u nog eens te mogen verwelkomen in de nabije toekomst.

Vriendelijke groeten,

Limak Limra Family.

Beoordeeld op 5 november 2018 via mobiele applicatie

Super Hotel vriendelijke mensen goed animatie team goed eten wij voelen ons hier thuis alleen WiFi is slecht verder alleen complimenten speciaal erman berkan tolga turan batu fatih en de kamers zijn schoon

Datum van verblijf: oktober 2018
Limak_Limra, Halkla İlişkiler Müdürü van Limak Limra Hotel & Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 november 2018

Beste Relax60128151568,

Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling.

Fijn om te horen dat u een mooie vakantie heeft gehad.

Hopelijk tot ziens in de toekomst!

Met vriendelijke groeten,

Limak Limra Hotel&Resort Team

Beoordeeld op 31 oktober 2018

kamer was goed en groot genoeg,badkamer ruim genoeg echter het hotel is veel te groot
en veel te druk en heel veel russen.
buitenom werd slecht schoongemaakt in het restaurant is het veel te druk hotel is echt verouderd.

Kamertip: kamer aan de zuidkant is rustig.
Datum van verblijf: oktober 2018
Limak_Limra, Halkla İlişkiler Müdürü van Limak Limra Hotel & Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 november 2018

Beste 540martens,

Allereerst bedankt voor uw beoordeling voor ons hotel. Voor ons als Limak Limra Familie is ons enige doel het vernieuwen en verbeteren van onze service en kwaliteit. Daarom zijn al uw suggesties en opinies van groot belang. Het spijt ons zeer dat u tijdens uw verblijf enige negatieve situaties heeft ondervonden. Al deze punten zijn doorgegeven aan de betreffende afdelingen en aan het management.

U mag er zeker van zijn dat elke opinie en suggestie van uw kant, door ons uitermate serieus genomen wordt. Met vriendelijke groeten

Beoordeeld op 25 oktober 2018 via mobiele applicatie

10 dagen dit hotel bezocht, prima naar mijn zin gehad. Vriendelijk personeel, goed eten, mooie complex en een leuke animatieteam tolga, batuhan, tamen, fatih en turan hebben ons een mooie tijd bezorgd.

Datum van verblijf: oktober 2018
Limak_Limra, Halkla İlişkiler Müdürü van Limak Limra Hotel & Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 oktober 2018

Beste Cnaydogdu,

Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling.
Fijn om te horen dat u een mooie vakantie heeft gehad.
Hopelijk tot ziens in de toekomst!

Met vriendelijke groeten,

Limak Limra Hotel&Resort Team

Beoordeeld op 25 oktober 2018 via mobiele applicatie

Heerlijke vakantie gehad met mooi weer. Locatie en accommodatie zijn super! Eten is lekker en de patisserie is echt een aanrader. Animatieteam is echt super aardig en hebben hele leuke activiteiten! Tanem, Tolga, Batu, Fatih en Turan van het animatieteam bedankt voor alles!

Geachte Fatmaa922018,

Wij bedanken ons voor jouw mooie opmerkingen.

Je bent altijd welkomen in Limak Limra Hotel. İedere Department bedankt zich voor jouw mooie en vriendelijke opmerkingen.

Wij hopen ze binnenkort welkom te heten.

Vriendelijke groete.

Limak Limra Manegement.