“Super!”

Keukens: Indiaas
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
10 december 2017 beoordeeld

Dit restaurant is super! Heerlijk gegeten, niets op aan te merken, nou ja, je eet van metalen schaken i.p.v. borden. Maar als je het vraagt krijg je een bord.
Vooral het naanbrood met cocus en rozijnen samen met de spinazie en kaas. Zoet en hartig: heerlijk!

2 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier met twee jonge kinderen gegeten, erg lekker! Het restaurant is authentiek, mooie locatie en erg lekker eten. Omdat het zo lekker was, hebben we twee rondes desserts genomen... Het personeel was leuk met de kinderen, waardoor ze afleiding hadden en we er zonder problemen ruim 2 uur hebben gezeten. De lichtslang om de boom heen buiten was minder fijn, deze flikkerde nogal.

2 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel. Eten prima. Pikantheid zelf aan te kunnen geven. Onderdeel van Coral strand resort

29 november 2016 beoordeeld

Mahek biedt een ruime keuze aan Indiase gerechten. Menu biedt meer dan in Europa gebruikelijke standaard gerechten. Ruime porties, zeer smaakvolle en vers gemaakte gerechten. Goede bediening.

28 oktober 2016 beoordeeld

vriendelijke bediening, genoeg keuze, prijs/kwaliteit is prima, grote porties, ook voor lunch een goede keus

Reizigers die Mahek Restaurant bekeken, bekeken ook

In Mahek Restaurant geweest? Deel je ervaringen!