“Leuk restaurant aan het strand”
Beoordeling van Boat House

Boat House
Geclassificeerd als nr. 5 van 16 Restaurants in Beau Vallon
Geschikt voor: Grote groepen, Lokale keuken, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Diner, Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Buffet, Reserveringen
23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk en relaxed restaurant. Voornamelijk vis. Normale prinzen voor een glas bier of lunch. Probeer de kibbeling eens! Heet battered fish. Is van jobvis gemaakt en wordt met wat groente en frietjes geserveerd.

7 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was oké maar weinig keus.
Drinken was prima. Niet echt iets om warm
Voor te lopen. Er zijn betere restaurants.
Het is onbeperkt eten maar wij waren klaar in een half uur. Denk dat dat genoeg zegt.

12 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op onze tour over het eiland hier gestopt voor een lunch. Werden met weinig aandacht bediend. Bij de tonic om schijfjes citroen gevraagd. De salades en carpaccio waren niet geweldig. De gerookte vis was rauwe vis en ongerookt. Er werd niet gevraagd of wij nog iets wilden bestellen. Nee, onze borden werden afgerond en of we maar aan de bar wilden afrekenen. Daar werd een bedrag genoemd zonder bon. Het leek me wat teveel. Bleek ook 200 roepies teveel te zijn. Geen sorry of wat dan ook.

28 januari 2018 beoordeeld

Aan de boulevard zit deze leuke bar/restaurant. Erg goede en betaalbare cocktails. Het eten was zelf iets aan de dure kant.

16 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant met uitzicht op zee. Lekker creools buffet voor 450 roepies per persoon. Lekker dat je van alles kan proeven.

Reizigers die Boat House bekeken, bekeken ook

In Boat House geweest? Deel je ervaringen!