“Zoals alles op de Seychellen, duur!”
Beoordeling van Boat House

Boat House
Geclassificeerd als nr. 5 van 16 Restaurants in Beau Vallon
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Lokale keuken, Grote groepen
Dineropties: Ontbijt, Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Buffet, Reserveringen
22 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Je weet als je naar de Seychellen gaat dat alles behoorlijk aan de prijs is...
Wij hadden beiden een tosti ham/kaas en een blikje Sprite.
Het is letterlijk zoals je het thuis ook zou bereiden, geen mooie presentatie maar gewoon brood op een bordje.

Rekening: 20 euro

11 februari 2017 beoordeeld

Het restaurant werd ons aanbevolen door onze chauffeur. We gingen voor een snelle lunch. Wij waren op dit moment niet te veeleisend en besluiten dat je hier als lunch wel enkele dingen kan vinden om je honger te stillen.
We beoordelen dit restaurant op alle vlakken als gemiddeld.

7 december 2016 beoordeeld

Het happy hour van the Boat House was een favoriet moment van de dag tijdens ons verblijf. Uitstekende cocktails voor een uiterst schappelijke prijs. Het eten werd door onze groep als wat wisselend maar wel (ruim) voldoende beoordeeld.

2 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een plek waar veel toeristen bijeen komen voor een biertje of een cocktail. Groot tv scherm met altijd sport aan. Te toeristisch. Ik heb mooie zelf gevangen tonijnen aangeboden aan de keuken om voor enkele vrienden klaar te maken. Zij vragen 30 euro pp en onderhandelen is niet mogelijk. Ik heb wat afgereisd op deze aardkloot maar deze vorm van starheid heb ik nog nooit meegemaakt... de vis heb ik uiteindelijk bij een local op het strand laten grillen. Veel intiemer en authentieker.

24 november 2016 beoordeeld

Creoolse keuken, middags hebben ze een kleine kaart, avondeten is een creools buffet.
De boathouse bar serveert heerlijke cocktails. Zoals alles op de Seychellen sluit uur om 22u is een beetje vroeg.

Reizigers die Boat House bekeken, bekeken ook

In Boat House geweest? Deel je ervaringen!