“Erg mooi en modern appartement”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Heel goed
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Schrijf een beoordeling

Reizigersbeoordelingen

Een TripAdvisor-lid
1 beoordeling
“Erg mooi en modern appartement”
Beoordeeld op 17 augustus 2017 voor een verblijf in augustus 2017

Erg mooi appartement op enkele minuten lopen van het Beau Vallon strand. Met 2 grote slaapkamers, 2 grote badkamers, keuken met alles wat je wenst en mooie zitkamer was er niet echt iets wat we gemist hebben tijdens ons verblijf.

Voor een klein bedrag mochten we nog de hele dag van een appartement gebruik maken wat wel lekker is met een late vlucht.

Enige minpunt wat we dan hebben is dat het strand enkel te bereiken is via een redelijk drukke autoweg waar geen stoep is. Je moet dus (in ons geval met kinderen) langs de weg lopen.

Je leeftijdgroep 35-49
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren