Beoordeeld op 8 januari 2019

Leuke kamer met douche in authentiek kaapverdiaans huisje, schoon en elke dag nieuwe handdoeken en schoon bed. Ook badlakens aanwezig voor het zwembad. Zwembad heerlijk na het wandelen. Voor de wandelingen kan je evt gebruik maken van de taxi's voor de deur, maar je kan ook even afdalen naar de weg om te wachten op een aluguer ( collectivo) waarmee je voor een 100 esc een eindjemee kan rijden. Eten is prima, veel Kaapverdiaanse gerechten, soms in buffetvorm, soms a la carte. De afstand tot Ribeira Grande is net te groot om daar te gaan eten. Ontbijt prima, uitgebreid met diverse Kaapverdiaanse lekkernijen.Personeel allervriendelijkst, soms met een woordje frans, soms engelssprekend.In iedergeval zeer behulpzaam.Wij hebben hier 5 dagen met plezier gezeten, maar voor wandelaars zoals wij was dat net iets teveel, omdat het aantal wandelingen vanuit deze plek beperkt is.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 1 december 2018 via mobiele applicatie

We hadden dit hotel geboekt voor de omgeving; die was mooi. Deze plek zou zoveel potentie kunnen hebben. Ik zou het sluiten en pas weer openen na een grondige renovatie. De ‘suite’ was niet bijzonder. Ze was net gepoetst; maar je zag de haren zo liggen op de grond. Kakkerlak in kamer. De badkamer was snel douchen en wegwezen. Het zwembad werd ‘ schoongeschrobt’ om 14u ‘s middags, dus geen duik kunnen nemen. Ontbijt was karig. Een echte teleurstelling.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 12 mei 2018 via mobiele applicatie

Positief: Uitzicht, zwembad, omgeving en ontbijt. Koffie helaas iets minder.

Negatief:
- Zeer matig tot geen Engelssprekend (jong) personeel.
- Geen advies/uitleg over wandelingen en vervoer. Het enige advies over vervoer was ontzettend duur (3000 ec.). Tip: ga langs de weg staan want er rijden voldoende taxi's (100 tot 1000 ec.).
- Vanwege ligging moest je wel eten in het restaurant van het hotel. Eten was onder de maat! Erg jammer. Lokaal is het eten veel beter en verser.
- Stuctureel werden biertjes door het personeel 10 ec duurder gemaakt, goed opletten. Pak de menu- en/od drankkaart erbij bij het afrekenen.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 11 april 2018 via mobiele applicatie

Wij hebben er niet gelogeerd, wel gegeten. Fantastisch uitzicht, zeker de moeite om eens heen te rijden. Is wat zoeken maar de moeite waard. Heb je kids, neem zwemgerief mee, dan kunnen de kids ondertussen wat plonsen in het zwembad.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 24 maart 2018 via mobiele applicatie

Kleinschalig hotel dat het met name moet hebben van de prachtige ligging met mooie vergezichten op de bergen. Top locatie om van hieruit dit gedeelte van het eiland te verkennen. Zwembad met ligbedden waar je heerlijk kunt bijkomen van wandelingen. Er zijn zogenaamde ‘2 onder 1 kap huisjes’ met een kleine maar nette en schone kamer. Wel een relatief smal bed.
Het ontbijt was prima en ook savonds goed gegeten. Het is aan te bevelen om halfpensioen te boeken, gezien de afgelegen ligging van het hotel. Tot slot vriendelijk personeel!

Datum van verblijf: maart 2018