Beoordeeld op 9 juli 2018

Hotel serveerde prima ontbijt, maar bij lange na niet de keuze van Nederlands grootste hotelketen.
De kleine kamer met een nog kleinere badkamer was schoon maar daar hield het op. Wifi vrijwel geen bereik.
Kluisje in de kamer functioneerde niet. De mobiele airco werkte vrijwel niet en na een minuut of 10 alleen heel veel lawaai.
Ondanks dat het hotel volgens ons maar voor minder dan 30% bezet was, hadden wij een kamer zonder balkon.

Volgens ons was er meer personeel dan gasten. Het personeel was erg behulpzaam en vriendelijk.
Een van de weinige pluspunten.

De indeling en routing van het hotel was voor mij onbegrijpelijk. Om bijvoorbeeld bij de ontbijtzaal te komen moet je
diverse gangen door om op een lagere verdieping te komen. Er zijn 3 restaurants, maar hebben van de goedkoopste
gebruik gemaakt. Toch nog 110 euro kwijt voor 2 personen met een voorgerecht en hoofdgerecht met matige keuze.
Ook de kwaliteit was zo zo. Een tafel naast ons is opgestapt wegens slechte kwaliteit.
Aan de duurdere restaurants hebben we ons maar niet gewaagd, ook omdat de beperkte keuze ons niet beviel.
Ook van de wellness en het zwembad hebben we geen gebruik gemaakt, dus dat kunnen we niet beoordelen.

Datum van verblijf: juni 2018
VRHschlossberg, Manager van Victor's Residenz-Hotel Schloss Berg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juli 2018

Zu dieser Bewertung haben wir persönlichen Kontakt zu den Gästen aufgenommen.

Das Team vom Victor's Residenz-Hotel Schloss Berg

Beoordeeld op 22 juni 2018 via mobiele applicatie

Het hotel is niet op wandelafstand van Remich waar jaarlijks de triathlon doorgaat dit had ik anders ingeschat. Een parkeerplek was er dan ook niet meer ook al ben je een hotelgast voor 2 nachten (naastgelegen parking vh casino was nochtans volledig leeg maar afgesloten). Ik had een comfort kamer geboekt maar kreeg bij aankomst een luxe kamer, gezien de standing van het hotel koesterde ik hoge verwachtingen maar de kamer was klein, had een smal bed, geen balkon (de kamers ernaast wel) en het had een lawaaierige mobiele airco die je echt wel nodig had want het was er warm. Het personeel is super vriendelijk, het ontbijt is uitgebreid en alles zag er prachtig uit.

Datum van verblijf: juni 2018
VRHschlossberg, Manager van Victor's Residenz-Hotel Schloss Berg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juni 2018

Thank you for your positive feedback. It's a pleasure for us to share your comments with our Team.
We are happy, you enjoyed your stay and hope, you will come back soon!
Best regards,
Andreas Apel

Beoordeeld op 26 april 2018

Het hotel si zeer rustig gelegen maar ook heel centraal ten opzichte van Luxemburg. De omgeving is meer dan rustig en mooi. Het ligt afgelegen maar zo centraal ten opzichte van diverse steden. Het ontbijt is wat veranderd maar de Pakistaanse ober die ons al 17 jaar kent en herkent en ongevraagd dubbele espresso's aan ons brengt omdat hij dat gewoon weet dat wij dat drinken is fenomenaal. Die man weet wat service is en met een smile dat uitdraagt. Het ontbijt is altijd geweldig uitgebreid. De nieuwe man die de eieren maakt zal snel vervangen moeten worden. De eieren waren veel te kort gescrambelled zodat de kaas niet gesmolten was en een savoir vivre of van communicatie was ver te zoeken.
De kamers ultra schoon eveneens de badkamers. De suites hebben de heerlijkste bedden ever. Receptie personeel altijd te behulpzaam en aardig voor woorden. Heerljk hotel. Wij blijven terug komen keer op keer.

Datum van verblijf: april 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 3 april 2018 via mobiele applicatie

De kamer krijgt 4 sterren omdat deze prima is maar niet erg luxe. Gewoon goed. De service is echter 5 sterren. Super ontvangst met welkomstdrankjes en hapjes met de familie waarin persoonlijk wordt toegelicht wat er allemaal te doen is in de omgeving en in het hotel. Ontbijt is erg goed met zowel ontbijtbuffet als zelf te kiezen omeletten en eieren. Veel keuze uit verse sapjes, thee’s en verse broodjes. Veel vers fruit. Luxe restaurant. Zwembad met sauna en whirlpool is heerlijk. Aan het zwembad gaan ze rond met vers fruit, erg lekker. Hotel is zeer rustig gelegen met heerlijke keuze uit de restaurants voor het diner. Op de kamer een gratis fles mineraalwater, en bonbons. S avonds bedservice: bad gedekt, gordijnen dicht en bonbon op kussen. Bij vertrek 2 flesjes mineraalwater en potje jam. Top service!!

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 14 december 2017

Zijn al 10 tallen keren in dit hotel geweest. Het ligt vlakbij Luxemburg. Het ligt buiten een stad en het is ook vredig rustig daar.
Alle bediening, receptie, waiters zijn even gastvrij en vriendelijk en correct.
De waiter in het restaurant weet precies dat ik altijd een dubbel espresso drink en dat terwijl wij er 2 of 3 x per jaar logeren. De kamers zijn confortabel. Goede beddeen, fijne badkamer. Al mis ik tegenwoordig een bar of soap. Vloeibare zeep is slecht voor mijn huid. Jammer. Verder is er nog een turn down service wat echt prettig is. Kortom een feestje om hier te slapen. De barman is altijd vriendelijk en correct. Het ontbijt is altijd zo vers en uitgebreid. Neem er de tijd voor. Er is zoveel heerlijks. Kortom. Heerlijk verblijf. Er is een heerliljk zwembad met sauna en een goede wellness.

Datum van verblijf: december 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken