“Boven verwachting, heerlijk verwend!”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Casa Demetria is een in 2018 geheel gereviseerde oude boeren woning.
Het terras met de BBQ. De zeer rustige en landelijke omgeving van Casa Demetria (in de cirkel). 1 km onder Puntagorda.
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Het terras met de BBQ.
Het uitzicht naar links.
Het uitzicht recht vooruit. Weet je dat recht aan de overkant Miami ligt.
Het terras met comfortabele zonnebedden en een BBQ. Met alweer dat fantastische uitzicht.
Casa Demetria is vrijstaand en gelegen op enige afstand van de hoofdwoning van de eigenaars.
De plattegrond met afmetingen van Casa Demetria.
Parkeren kan je op eigen terrein naast de deur.
De woonkamer richting slaapkamer. Alle schilderijen zijn gemaakt de door Anky Schop.
De slaapkamer , niet groot maar wel een bed van1,8x2 meter.
Zelfs vanuit je bed kan je de zee zien.
De woonkamer richting badkamer.
De badkamer met links naast de toilet een wasmachine.
Het uitzicht vanuit de badkamer. Een engelse bezoeker noemde de toilet:'A loo with a view'.
Kom en geniet van de adembenemende uitzichten.
Kom en geniet van de bijna ongelimiteerde wandel mogelijkheden.
Ben je moe van het wandelen ga dan naar het strand van Tazacorte of naar dit strandje van La Veta.
Kom en geniet van de regelmatig spectaculaire zonsondergangen.
Kom en geniet tijdens die prachtige avonden van de geweldig lekkere wijnen die het eiland rijks is.
Waarna je ook nog eens kunt genieten van de prachtige sterrenhemel waar La Palma ook beroemd om is.
Wij, Ank en Hans, ontvangen jullie graag in onze mooie vakantiewoning.
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Rik v
Niveau 3 bijdrager
13 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 6 nuttige stemmen
“Boven verwachting, heerlijk verwend!”
Beoordeeld op 30 juli 2018 voor een verblijf in juli 2018
personen vonden dit een nuttige beoordeling

Deze splinternieuwe woning bevindt zich op het terrein van Hans en Anky, zonder in te boeten op privacy. Aangekomen parkeer je je huurauto op een eigen plek, net om de hoek. Eenmaal door de deur waan je je in een oase van rust, een groene omgeving met zonneterras. Het valt op hoe netjes alles is aangelegd én onderhouden, niet te vergeten hygiënisch schoon. Zo ook in de woning, die is groot en bijzonder schoon. De tegels op de vloer hebben een houtnerf, dat hadden we nog nooit gezien. Het meubilair is duidelijk niet, net zoals alle inrichting. Er staat zelfs een Nespresso apparaat met cupjes in meerdere smaken en de koelkast bleek gevuld. De badkamer is riant met flinke douchecabine, douchekop op Nederlandse hoogte, schone handdoeken, en een Bosch wasmachine. Dan de slaapkamer: een bed dat groter is dan onze thuis, en slaapt heerlijk. Er staat ook een kast om je kleding in op te bergen. Het huisje heeft WiFi, dat ook op het zonneterras nog goed werkt. En, dat kende ik nog niet, in huis hangt een 3G-versterker, waarmee het mobiele netwerk binnenshuis goed bereik heeft.
De volgende dag hebben we heerlijk op de bedden op het zonneeiland gelegen. De zon staat er tot laat in de avond, en gaat onder in de zee. Die zonsondergang is ook te zien vanuit de slaapkamer. Heerlijk!
De dagen erop zijn we erop uit getrokken naar de dorpen in de omgeving en de zwarte stranden. In de avond zo nu en dan Netflix gekeken op de televisie die er staat, het is ook hier 2018. En, maar dat is aan de gast, leuke gesprekken gehad met gastheer en -vrouw Hans en Anky. Zij zijn duidelijk trots op hun eiland.
Een toplocatie als je het ons vraagt.

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Cobie V
Niveau 1 bijdrager
4 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 nuttige stemmen
“Rust, comfort en aangename sfeer!”
Beoordeeld op 26 juni 2018 voor een verblijf in juni 2018
personen vonden dit een nuttige beoordeling

Wij verbleven in juni 2018 als eerste gasten een week in het zeer comfortabele en complete Casa Demetria. We werden zeer gastvrij ontvangen en als bijzonder welkom was er wijn, brood en fruit. De inrichting van de pajero is heel compleet, de slaapkamer beschikt over een breed comfortabel bed met 2 goede matrassen en fijn beddengoed. Tevens is er voldoende kastruimte. De badkamer is ruim, licht en van alle gemakken voorzien, inclusief wasmachine. Dit geldt ook voor de woonkamer/keuken waar het aan niets ontbreekt. Er is goede verlichting in het hele huis. Een aangenaam terras met BBQ, ligbedden, gezellige eethoek en bijzonder mooie cactustuin bieden veel privacy en een prachtig uitzicht op de boomgaard en de zee. De hele accommodatie ademt een bijzonder aangename en relaxte sfeer. Wij hebben met volle teugen genoten van ons verblijf en komen zeker terug. Dank Hans en Ank voor jullie gastvrijheid!

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren