“Rust, comfort en aangename sfeer!”
Casa Demetria is een in 2018 geheel gereviseerde oude boeren woning.
De zeer rustige en landelijke omgeving van Casa Demetria (in de cirkel). 1 km onder Puntagorda.
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Het uitzicht naar links.
Het uitzicht recht vooruit. Weet je dat recht aan de overkant Miami ligt.
Het terras met comfortabele zonnebedden en een BBQ. Met alweer dat fantastische uitzicht.
Casa Demetria is vrijstaand en gelegen op enige afstand van de hoofdwoning van de eigenaars.
De plattegrond met afmetingen van Casa Demetria.
De woonkamer richting slaapkamer. Alle schilderijen zijn gemaakt de door Anky Schop.
De slaapkamer , niet groot maar wel een bed van1,8x2 meter.
Zelfs vanuit je bed kan je de zee zien.
De woonkamer richting badkamer.
De badkamer met links naast de toilet een wasmachine.
Het uitzicht vanuit de badkamer. Een engelse bezoeker noemde de toilet:'A loo with a view'.
Kom en geniet van de adembenemende uitzichten.
Kom en geniet van de bijna ongelimiteerde wandel mogelijkheden.
Ben je moe van het wandelen ga dan naar het strand van Tazacorte of naar dit strandje van La Veta.
Kom en geniet van de regelmatig spectaculaire zonsondergangen.
Kom en geniet tijdens die prachtige avonden van de geweldig lekkere wijnen die het eiland rijks is.
Waarna je ook nog eens kunt genieten van de prachtige sterrenhemel waar La Palma ook beroemd om is.
Wij, Ank en Hans, ontvangen jullie graag in onze mooie vakantiewoning.
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Cobie V
Niveau 1 bijdrager
4 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 nuttige stemmen
“Rust, comfort en aangename sfeer!”
Beoordeeld op 26 juni 2018 voor een verblijf in juni 2018
personen vonden dit een nuttige beoordeling

Wij verbleven in juni 2018 als eerste gasten een week in het zeer comfortabele en complete Casa Demetria. We werden zeer gastvrij ontvangen en als bijzonder welkom was er wijn, brood en fruit. De inrichting van de pajero is heel compleet, de slaapkamer beschikt over een breed comfortabel bed met 2 goede matrassen en fijn beddengoed. Tevens is er voldoende kastruimte. De badkamer is ruim, licht en van alle gemakken voorzien, inclusief wasmachine. Dit geldt ook voor de woonkamer/keuken waar het aan niets ontbreekt. Er is goede verlichting in het hele huis. Een aangenaam terras met BBQ, ligbedden, gezellige eethoek en bijzonder mooie cactustuin bieden veel privacy en een prachtig uitzicht op de boomgaard en de zee. De hele accommodatie ademt een bijzonder aangename en relaxte sfeer. Wij hebben met volle teugen genoten van ons verblijf en komen zeker terug. Dank Hans en Ank voor jullie gastvrijheid!

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren