“Gave ervaring”
Beoordeling van Cliffs of Moher

Cliffs of Moher
Geclassificeerd als nr. 1 van 13 dingen om te doen in Liscannor
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
31 mei 2018 beoordeeld

Vorige week een tripje gemaakt naar de meest bezochte atractie van Ierland!! Moet eerlijk zeggen dat ik vooraf wat sceptisch was maar eenmaal aangekomen op de Cliffs was ik deze snel kwijt. Adembenend is het woord vor ons. Echt zeer spectaculair en gaaf om dit een keer gezien en ervaren te hebben. Ja, inderdaad je moet 8 euro pp betalen . Hiervoor krijg je wel toegagng tot de Cliffs en een parkeerplaats. Het is elke euro meer dan waard. Ook het bezoekerscentrum is modern en zeer de moeite ward om te bezoeken. heel gaaf!!!

23 mei 2018 beoordeeld

Overpriced commercieel circus. Mooi aangelegd bezoekerscentrum waar je in drommen langs en in gaat. Mooie kliffen daar niet van, maar tussen de busladingen senioren een zeer matige ervaring na al bij de parking aangeslagen te zijn voor EUR 8 pp door een onvriendelijke cassiere.
Tip: ga naar Sliabh Liag / Slieve League nu het nog kleinschalig en gratis is. Niet de hordes, leuk privé bezoekerscentrumpje met vriendelijke eigenaren iets voor de kliffen.

1 mei 2018 beoordeeld

Als het helder weer is, is dit zeker een bezoek waard! Je hebt dan heel mooie uitzichten bij de kliffen. Zorg voor goed schoeisel en zorg voor een windjack. Jammer is dat de wandelroutes niet heel duidelijk zijn aangegeven waardoor het zoeken is. Er lopen niet overal goede paden dus dat wijst de weg ook niet. We wisten af en toe niet zeker of we nog op het wandelpad waren of intussen te ver waren doorgelopen.

30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige natuur. Tip: begin de costal walk aan de kant van Liscannor. 1,5 uur wandelen naar het visitorscenter en je loopt van het ene prachtige uitzicht naar het andere!

Bekijk meer beoordelingen
25 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De kliffen moet je gewoon gezien hebben! Ook al is er soms een massa volk, er is voldoende parking en je kan de kliffen perfect zien, ze zijn zo gigantisch dat je van de drukte niets meer merkt.
Als je erg vroeg in de morgen gaat, valt het nog beter mee, maar laat je zeker niet afschrikken door recensies waarin men klaagt over de drukte. Wij zijn al 2x geweest en het is perfect te doen, en geloof me, we haten drukte als de pest.
Je moet wel gek zijn om dit over te slaan, zeker doen als je naar Ierland komt.

Reizigers die Cliffs of Moher bekeken, bekeken ook

Liscannor, County Clare

In Cliffs of Moher geweest? Deel je ervaringen!