“Let op”

Geclassificeerd als nr. 5 van 18 Restaurants in Capo Vaticano
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Net gegeten bij Peppino il pescatore. We konden kiezen uit een zeer uitgebreide kaart. Vier van de vijf wilden als hoofdgerecht tonijn. De eigenaar wilde ons nog iets anders aanprijzen, maar we bleven bij onze keus. Het voorgerecht, de mosselen met tomatensaus, was heerlijk. De eigenaar liet ons het stuk tonijn zien dat we zouden krijgen. We vonden het vreemd dat het een staartstuk was. Maar goed, het was vers, dus prima, doe maar. Toen we het hoofdgerecht kregen, bleek dat het een stuk zalm was waar we “ja” tegen gezegd hadden. We hebben het opgegeten en het smaakte wel, maar het voelde als oplichterij. Jammer dat we op deze manier behandeld zijn. Pas dus op wat je besteld en wat je uiteindelijk voorgezet wordt. Ik had liever gehad dat ze gewoon hadden gezegd dat de tonijn niet meer voorradig was.

16 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig al 3 avonden gegeten.
Elke avond opnieuw een verrassing.
Vis is elke morgen vers gevangen.
Jonge dame is kok. UITMUNTEND.

28 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik begin maar direct aan mijn review: locatie = top, pasta super (met speciale vermelding van de strongatura: pasta met knoflook, ansjovis en kappertjes (en meer).
Heerlijk, alhoewel overige vermeldingen ook aangeven dat je hier de mosselen moet nemen, maar ben beetje eigenwijs... En ik was blij).
Daarna de luccio (snoek)... Heerlijk verse witvis waar zelfs de Lemon niet nodig was om de smaak te versterken! Super!
Rest van de tafel heeft ook zijn vingers afgelikt!

13 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was even zoeken maar eenmaal aan tafel zijn we aangenaam verrast! Heerlijk gegeten; nog nooit zulke lekkere mosselen op. De vis is rechtstreeks vanuit de zee op de grill gesprongen. Super vers! Bediening is ook top.

4 juni 2014 beoordeeld

Heerlijke Alici alla Grillia of een verse Dorade. En dat aan een piepklein pleintje aan het strand waar de visserbootjes elke dag in zee worden geduwd. Verder kan niet. Authentieker ook niet. Ook eventueel voor een pasta of pizza.

• Sfeer

Reizigers die Peppino il pescatore bekeken, bekeken ook

In Peppino il pescatore geweest? Deel je ervaringen!