Beoordeeld op 8 augustus 2016 via mobiele applicatie

Dit is een super adres. Het is een klein resort.
Rustig, aangenaam, vriendelijk en attent personeel.
De kinderen waren hier ook zeker welkom.
Het restaurant is zeer goed. S'morgens een gevarieerd ontbijt met alles er op en er aan.
Daar er verfraaiingswerken plaatsvonden in het oudere gedeelte van het resort kregen we een upgrade, twee zeer mooie moderne kamers met zeezicht, schitterend!
Van de werken hebben we trouwens op geen enkel moment last ondervonden.
We komen hier zeer graag terug.

Verbleef: juli 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 3 december 2015 via mobiele applicatie

Hier zijn alle medewerkers simpelweg de hele dag alleen maar bezig je het naar de zin te maken. De kamers zijn kleine 2-aan-2 huisjes met een buitenzitje erbij en binnen is het prachtig verzorgd, ruim en schoon. Het resort is schitterend aangelegd zodat je kan genieten van de mooie tuin en het strand op elk moment. Men is aan het uitbreiden nu dus wij hadden wat bouwgeluiden af en toe maar zeker niet hinderlijk. Zeer aan te raden!

Verbleef: december 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 19 november 2015 via mobiele applicatie

Mooi cottage op resort, alles dik in orde. Personeel enthausiast en zeer behulpzaam. Cottage van alle gemakken voorzien behalve tv ( ideaal ). Prijzen restaurant zijn fors maar daar krijg je ook veels goeds voor. Hebben heerlijk gegeten onder genot van ondergaande zon. Helaas wordt robdon hotel iedere m2 volgebouwd dus ben benieuwd hoelsng dit nog een idylisch plekje blijft

Verbleef: november 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 29 september 2015 via mobiele applicatie

Tijdens onze rondreis Vietnam & Cambodja zijn we een aantal dagen op Phu Quoc geweest. Een aantal nachten in Cassia Cottage geslapen. Je komt hier niets te kort! Mooie kamers en vriendelijke mensen met persoonlijke aandacht! Ontbijt is ook prima in orde. Cassia Cottage is zeker aan te raden als je een aantal dagen wilt relaxen.

Verbleef: september 2015, reisde met een partner
Jerome T, General Manager van Cassia Cottage, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 oktober 2015

Geachte JeroenRijn

Dank u voor uw zeer vriendelijke beoordeling en zeer tevreden om te lezen dat je eindelijk in geslaagd om te ontspannen na een Cambodjaanse / vietnamese tour. Wij willen worden beschouwd als een oase in deze bruisende land en u bent van harte welkom om te komen en neem een andere adem in je volgende reis.

Vriendelijke groeten

Beoordeeld op 22 maart 2015

Na een rondreis van enkele weken in Vietnam is dit hotel echt de ultieme afsluiter!
Vriendelijk personeel en schitterende kamers, wij zaten in een bungalow, pure klasse! Gigantisch bed, schone kamer en schitterend uitzicht. Één heel klein nadeel: wifi is wat traag.

Verbleef: maart 2015, reisde met een partner