Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 148
Expedia.comUS$ 147
Hotels.comUS$ 147
Trip.comUS$ 184
CheapTicketsUS$ 147
TravelocityUS$ 147
Beoordeeld op 3 juli 2017

Dit hotel heeft vier sterren. Dat schept verwachtingen. Het is een goed hotel, goede kamers, vriendelijk personeel, in een tamelijk rustige omgeving gelegen en centraal op het eiland. We hadden het ook naar onze zin, tot de laatste avond van 12 juni. Het hotel had een bruiloftsfeest te gast waar een diskjockey harde house muziek draaide. Dat ging maar door: 24.00 uur, 01.00 uur, 02.00 uur, tegen 03.00 uur was het feest afgelopen. Gezellig voor de feestvierders, niet voor de hotelgasten. Ik heb geen probleem wanneer een lid van het personeel eens een fout maakt. Maar een directie, die meent tot na 02.00 uur in de nacht harde muziek toe te laten in het hotel, ziet mij er niet meer terug.

Kamertip: Vraag of er tijdens uw verblijf een feest wordt georganiseerd
Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 21 september 2016

Goed hotel centraal gelegen op het eiland. Ruime schone kamers.
Helaas douche in bad wat zorgt voor een lastige instap. Goed ontbijt.
Vriendelijk personeel. Parkeren gratis en voldoende plaats.
Hotel erg populair voor busreizen wat voor de nodige drukte zorgt vooral bij ontbijt en diner.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 7 augustus 2015

Prima hotel. Bijna vijftig kamers en vaak bussen met veel gasten, maar je merkt daar nauwelijks iets van. Parkeerruimte gratis en voldoende. Mooie ruime en sfeervolle kamer, goede bedden en royale en schone badkamer (minpuntje douchegordijn). Hotel ligt heerlijk centraal op het mooie eiland, zodat je makkelijk alle kanten op kunt. Centrum van het dorp is even klimmen, maar beweging, goed voor ons. Uitstekend ontbijtbuffet met zelfs een kok voor je persoonlijke eierwensen. 's Avonds driemaal a la carte gegeten en eenmaal buffet. Prijs-kwaliteit is goed. Enige opmerking: de steaks zijn veel te groot voor Nederlanders: 200 gram is de kleinste. Is overal in Duitsland trouwens. Gold ook voor enkele visgerechten: (te) grote porties. Daardoor is het soms lastig kiezen als je niet te veel wilt eten. Ik bestelde bijvoorbeeld een schotel met matjes, diverse haringsoorten. Kreeg er maar liefst ACHT en dat is echt dubbel zoveel als je verwacht. Dat krijg je dus niet op. Jammer.
Het personeel in het restaurant is vriendelijk en werkt erg hard, maar naarmate de avond vordert zien ze je niet altijd meer zitten. Dan meer oog voor ruimen dan voor je laatste wensen (dessert, koffie, afrekenen).
Het personeel aan de receptie is voorkomend, maar afstandelijk.
Hotel heeft gratis wifi. Je krijgt per apparaat een code die 72 uur telt en kunt daarna een andere halen. Wij verbleven hier vier nachten.

Kamertip: Misschien geen zonzijde, want geen airco?
Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 30 mei 2015

Centraal gelegen op het eiland Rügen waardoor dit een ideale uitvalsbasis is voor verschillende dagtrips. Het is een fijn hotel welk een 154 kamers heeft met "standaard" of "comfort" classificatie. Zeer vriendelijk en gedienstig personeel.
Zowel bij het ontbijt als bij het diner is er steeds een uitgebreid buffet wat ook zeer geregeld word aangevuld.
Aparte bar met uitzicht op de tuin.
Gratis te gebruiken WiFi en PC in de lobby.
Deels gratis te gebruiken wellness en fitness ruimte.
Vrij parkeren op de parking. Betaald parkeren in de ondergrondse garage.

Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeeld op 20 oktober 2014

hotel ligt centraal op het eiland, je kunt vele kanten op. Ontbijt buffet genoeg keus. Avondeten een menu waar je uit kiest.. Maar je krijgt genoeg. Kamer mooie grote. Schoon en goed. Badkamer ruim, kunt je spullen mooi plaatsen en de douche is gelijk warm. In het hotel heb je nog een spa( sauna, stoomcabine, massagebank) hotelpersoneel legt graag uit wat je kunt doen en wat leuk is. Genoeg kaarten/ folders aanwezig. Hotel is niet heel geschikt voor kleine kinderen, gezinnen met jonge kinderen(geen zwembad, speelkamer enz) maar is voor andere mensen zeer geschikt.

Datum van verblijf: oktober 2014