“Geweldig appartement met een fantastisch uitzicht ...”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Vista da casa
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Heel goed
1 beoordeling
Vista da casa
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Reizigersbeoordelingen

647harry
Emmen, Nederland
1 beoordeling
“Geweldig appartement met een fantastisch uitzicht op het Meer van Lugano”
Beoordeeld op 20 januari 2016 voor een verblijf in januari 2016

Wij verbleven in januari in dit appartement. Het appartement is van alle gemakken voorzien en de open haard hebben we elke avond gebruikt. In de ochtend bij het wakker worden genieten van het fantastische uitzicht over het Meer van Lugano met op de achtergrond de besneeuwde toppen van de Alpen. Te mooi om waar te zijn. Lekker restaurantjes in de omgeving maken het verblijf wel erg leuk. We komen zeker hier terug!

Reisgroep: Partner
Je leeftijdgroep 50-64
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
29 jan 2016
I'd like to thanks Harry and I'm grateful of his sdvice to improuve the house management, I hope to host them again soon.
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren