“Heerlijk”

Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
5 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi plekje wat je niet zomaar tegen komt.
Maar zeer de moeite waard.
Heerlijke antipasta en caponata.
De pasta’s die hadden waren verrukkelijk.
Aardige bediening.
Aanrader dus.

3 november 2017 beoordeeld

Eerste keer dat we hier aten werden we een soort van afgesnauwd. Eten was goed maar ober uiterst onvriendelijk w.s. vanwege drukte. Later nog een keer terug geweest toen ging het stukken beter. Ook dankzij de fooi:-)

23 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lunch was uitstekend verzorgd. Vriendelijke eigenaren. Drankje van het huis na. Ligt wat verstopt, maar zeker de moeite waard!

10 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima restaurant met vriendelijke bediening. Helaas was het erg rustig toen wij er waren. Wanneer het minder lekker weer is dan is het er minder gezellig.

5 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een bezoek aan de Etna hier gestopt om te lunchen op basis van de bordjes die naast de weg stonden. Allebei een heerlijke pasta gegeten en als afsluiter nog een stukje zelfgemaakte taart. Heel vriendelijke bediening en ze deed echt haar best om ons de gerechten uit te leggen ondanks dat wij geen Italiaans spreken.

Reizigers die Trattoria N'Da Calata bekeken, bekeken ook

Santa Venerina, Province of Catania

Milo, Province of Catania

In Trattoria N'Da Calata geweest? Deel je ervaringen!