“Zeker doen !”

Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een aanrader als je in Agriturismo Edone verblijft. Dit restaurant ligt op 12 minuten loopafstand en biedt heerlijke gerechten voor een prima prijs. Een menu met Antipasti, Secondi (vlees) en Dolce met wijn en water was €23. Zeer smakelijk en uitgebreide Antipasti en het vlees van het hoofdgerecht was erg goed en gevarieerd.

28 maart 2018 beoordeeld

Met de Fiat 500 over een bijna off road route (het is te doen :-) ) kwamen wij uit, op een verscholen maar erg verzorgd stukje terrein van Restaurant Uliveto. Entree is een mooi aangelegde tuin. Het restaurant en serre netjes ingericht en van deze tijd. Het welkom was een warme douche van gastheer en gastvrouw. Kregen een rondje uitleg sinaasappelgaard, en als cadeautje ook vruchten mee, een paar sinaasappelen en een enorme Cedro (vrucht van de sucade boom) Daarna aan tafel. Alles was erg smakelijk en met zorg gemaakt. Helaas alleen foto's van het voorgerecht. Aan het eind nog een drankje van het huis, mandarijnenlikeur. Erg attente eigenaren. De sfeer is heel gemoedelijk, het interieur chique maar de prijzen zijn goed, gemiddeld. Daarom waardering prijs onder "middenklasse". Wij vinden het een echte aanrader.

28 september 2017 beoordeeld

Wij hebben hier een prima lunch gehad. Niet helemaal volgens de (hoge) verwachtingen nav eerdere reviews (Nr 1 van Graniti?), maar op zich goed genoeg. Het restaurant ligt iets verder van de hoofdweg af. Ruime parkeergelegenheid. Mooi terras.

27 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige locatie en erg vriendelijke bediening. Het eten is smaakvol en vooral de anti pasti is super met veel kleine gerechtjes. Prijs/kwaliteit is top!

21 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In een week tijd dit restaurant 3 keer bezocht,het was iedere keer weer heerlijk,hadden wel na ons derde bezoek een drankje van het huis verwacht, dit was het enige dat ons is tegengevallen.

Reizigers die Uliveto bekeken, bekeken ook

Graniti, Province of Messina
Gaggi, Province of Messina

Linguaglossa, Province of Catania
Francavilla di Sicilia, Province of Messina

In Uliveto geweest? Deel je ervaringen!