“Heerlijk gegeten”

Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
21 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In een week tijd dit restaurant 3 keer bezocht,het was iedere keer weer heerlijk,hadden wel na ons derde bezoek een drankje van het huis verwacht, dit was het enige dat ons is tegengevallen.

19 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van de gastheer van ons b&b zijn we hier gaan eten. Was eerst wel even zoeken in het donker maar na een lang zandweggetje kom je aan bij een mooie locatie.
De bediening was ontzettend vriendelijk. De sicilianen komen er zelf ook eten. Niet voor 8 uur zijn anders zit je er alleen.
De antipasta was geweldig net zoals de homemade pasta. De mixgrill was ook erg lekker die wordt buiten op de bbq gebakken. Prijs kwaliteit ook erg goed.
We zijn hier 2x wezen eten dus dat wil wel wat zeggen.
Zeker een aanrader.

9 september 2017 beoordeeld

het restaurant ligt wat afgelegen maar na een kronkelig zandpad kom je uiteindelijk bij een heel mooi restaurant terecht. Heel modern licht en terras onder de olijfbomen.
Het eten is heerlijk, wij hadden een menu besteld en wij waren onder de indruk van het eten en de bediening.

11 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Je moet echt op zoek naar dit restaurant want het ligt redelijk verscholen maar als je er eenmaal bent.. WAUW! We werden door de hele familie en obers verwelkomt en mochten plaats nemen tussen de mooi uitgelichte bomen. We hebben ons nog nooit zo welkom gevoeld. Mooi gedekte tafels. Een aardige ober die ook nog een woordje Engels sprak gaf ons de kaart en maakte ook direct leuke grapjes. Menukaart met veel lekkers erop maar wij namen het 3 gangenmenu: antipasti, hoofdgerecht en dessert Inc wijn en water voor €23,-... we hebben op heel Sicilië nog nergens zo lekker gegeten als hier. Heerlijke antipasti met veel groenten op diverse manieren bereid, hoofdgerecht diverse stukjes vlees van de grill en dessert een huisgemaakte luchtige appels keer. Wijn was heerlijk zowel rood als wit. Er was zelf muziek deze avond. Wij hebben genoten en komen zeker terug!

7 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is even afwachten of het restaurant geopend is, want vanaf de hoofdweg is het niet te zien. Een mooie tuin met grote olijfbomen en lekker eten. De siggafredo mandola is een aanrader!

Reizigers die Uliveto bekeken, bekeken ook

Graniti, Province of Messina
Gaggi, Province of Messina

Ficarra, Province of Messina
Giardini Naxos, Province of Messina

In Uliveto geweest? Deel je ervaringen!