Terralcantara il Poggio(Graniti)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
TripAdvisor
  • Inclusief ontbijt
B&B Il Vicolo(Graniti)
27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch verblijf voor een eilandtrip, super kamer met geweldig uitzicht. Kamers Schoon en up-to-date, erg vriendelijk en behulpzaam personeel als je wil weten wat de leuke plekken zijn om te bezoeken vertellen ze je graag waar je heen kunt gaan. Wij hebben een fantastische week gehad.

Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
22 oktober 2017 beoordeeld

Prima en rustig verblijf, fijn met zwembad. Aardig en behulpzaam personeel, dat helaas matig Engels spreekt, maar Duits prima, en zo kom je er altijd wel uit. Handig dat je daar ook kunt dineren. Mooie kamer, was wel fijn geweest als er een koelkastje was geweest.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
26 september 2017 beoordeeld

Wij waren hier eerder deze maand 2 weken. Wij hadden een kamer in het nieuwe deel (korter deel van het gebouw, haaks op het oudere deel). Die zijn minder 'authentiek' dan die in het oude deel, maar wij hadden een koelkastje op de kamer (ik meen dat de kamers in het originele deel die niet hebben). De kamer was schoon en werd elke dag keurig bijgehouden. Vreemd was dat (ivm het milieu?!?) slechts eens per 3 dagen de handdoeken werden gewisseld. Dat vind ik eigenlijk niet kunnen in deze prijsklasse. Na een paar dagen merkte je wel dat het matras inmiddels zijn beste tijd heeft gehad (incl. kuilen). Het zwembad is niet verwarmd, maar in september is dat nog goed te doen. Het zwembad wordt regelmatig schoongemaakt, maar zelfs dan is het niet te voorkomen dat er soms een insect in valt (dit is het enige zoete water in de verre omtrek). Met andere woorden: in eerdere reviews moet men niet zeuren. Er zijn niet veel schaduwplekken rondom het zwembad, maar doorgaans waren er meer dan voldoende ligplekken (met parasols, of onder de overkapping). De persoonlijke stijl die 'Eliza was here' ons beloofd had werd door de eigenaaresse niet echt waargemaakt, die zelfs tegen het eind van ons verblijf 's morgens nog steeds vroeg of we de dag ervoor aangekomen waren (misschien omdat we 's avonds niet daar aten). Wij hebben één keer hier gedineerd, maar zijn de andere dagen ergens anders wezen eten omdat wij het leuker vinden om verschillende restaurants te proberen (een groot deel van de bezoekers ging wel elke avond op het terras eten). Goed, het was dus wat zakelijker, maar dan nog steeds een prima verblijf dat wij zeker aanraden aan anderen. En wil iemand het voeren van de grijze kat (voor de kamers op de begane grond) van ons overnemen?

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
25 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier 5 dagen met onze dochter van 1,5 jaar verbleven. Het was in één woord fantastisch!

We hadden de suite met eigen dakterras. De kamer was schoon en smaakvol ingericht. Beneden was nog een zithoek en boven de slaapkamer met terras. We voelden ons gelijk thuis.

Ontzettend mooi uitzicht vanaf elke kamer op deze locatie. Vriendelijk staf en eigenaren die de locatie met liefde en passie uitbaten.

Mooi, goed onderhouden zwembad.
Leuke dingen te doen in de omgeving.

Ik kan het echt iedereen aanraden om hier heen te gaan. Wij hebben echt genoten en onze dochter ook.

Verbleef: juni 2017, reisde met familie
6 juni 2017 beoordeeld

het onthaal was zeer vriendelijk en de kamers proper en fris. Een nadeel op de kamer was dat het badlinnen enkel ververst werd mits betaling per handdoek. Normaal zou dit in de prijs van de kamer vervat zijn. Wij verbleven hier 3 nachten zonder verversen van badlinnen.
Het eten is matig, alle gerechten dienen afzonderlijk betaald te worden vb als hoofdschotel kreeg je enkel een vis geserveerd zonder bijgerechten zoals aardappel, pasta of sla.
Het ontbijt is ook basic en iedere dag hetzelfde (ook hier extra betalen voor een gebakken ei, cappucino, ..).
De prijs voor dit verblijf was het duurste van alle 4 die we deze week bezocht hebben.

• Verbleef: mei 2017, reisde met vrienden