“Restaurant Metzgerei Zur Flasche definitief gesloten !”
Beoordeling van Metzgerei Zur Flasche

Metzgerei Zur Flasche
Geclassificeerd als nr. 2 van 2 Restaurants in Steinach
30 mei 2018 beoordeeld

We waren de afgelopen week op vakantie in Steinach (Zwarte Woud) en de eerste avond wilden we in de Hauptstrasse een bezoekje brengen aan het dichtstbijgelegen Restaurant Metzgerei Zur Flasche, maar tot onze spijt bleek het restaurant er definitief mee gestopt te zijn. De uitbater besliste om enkel de activiteiten van zijn nabijgelegen slagerij Zur Flasche verder te zetten.

8 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Op vakantie in Steinach en op zoek naar een restaurant. Niet verder zoeken hier je voeten onder tafel schuiven. Super eten voor weinig. Het is zo veel dat je het niet op krijgt. De entourace is wat gedateerd maar het eten is er niet minder om.

19 juni 2015 beoordeeld

Een degelijk restaurant zonder fratsen. Het eten smaakt goed, de porties zijn groot. De prijs is zeer redelijk. De bediening is vriendelijk en correct.

Reizigers die Metzgerei Zur Flasche bekeken, bekeken ook

Haslach im Kinzigtal, Baden-Württemberg
Steinach, Baden-Württemberg

In Metzgerei Zur Flasche geweest? Deel je ervaringen!