23 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zitten nu in dit hotel.
Voor de 4x Kenia.
Het eten is redelijk niet veel variatie.
De salade bar, en het toetjes gebeuren staan niet gekoeld. Wat dus betekend dat alles lauw of warm is. Wat duidelijk de gezondheid niet ten goede komt
Zeer zeer slecht dus.

Bediening is top en verdient een pluim, ze werken ongeveer 18 uur op een dag.
Zwembad is oké.
Fijne ligbedden en gratis handdoek.

De kamers zijn oud en antiek. De gordijnen kunnen ze beter weglaten zoveel licht komt er door. Het matras is net een plank zo hard

Dit is zeer zeker geen 4* hotel
Max 3* en dat is dan ruim gegeven.

Verder prachtig land heerlijke safar4gedaan met klein vliegtuig geland in de jungel. Helemaal top.

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
NEPTUNE H, Director of Sales van Neptune Paradise Beach Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 november 2017

Bedankt voor uw open feedback over uw verblijf in ons hotel.
Als deel van de Vakantie Hotel Industrie hangen wij af van de mening van onze gasten.
Wij zijn u dankbaar dat u uw ervaringen met ons deelt en suggesties tot verbetering voorstelt.
De betrokken afdelingen werden op de hoogte gesteld.
Wij kijken er alvast naar uit u weldra terug te mogen verwelkomen in één van onze Beach Resorts of Safari Lodges in Kenya, Tanzania en Zanzibar.

11 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In 1 woord geweldig.
Een heel mooi resort.
Erg goed en gevarieerd eten.
Van hieruit safari's geboekt dat zeer goed bevallen is.
Het hotel staat aan een prachtig wit strand.
Wij hebben hier de vakantie van ons leven gehad.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
NEPTUNE H, Director of Sales van Neptune Paradise Beach Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 oktober 2017

Bedankt voor uw open feedback over uw verblijf in ons hotel.
Wij zijn u dankbaar dat u uw ervaringen met ons deelt.

28 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een zeer aangenaam hotel, waar de kamers per vier ondergebracht zijn in aparte huisjes die gelegen zijn in een prachtige tuin. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam en het eten is heel lekker met veel afwisseling. Het gaat hier eigenlijk om twee hotels van dezelfde keten die letterlijk samengesmolten zijn tot een hotel zodat je heel veel ruimte hebt en veel keuze in bars en restaurants waar je overal mag eten en drinken. Dit hotel is zeker aan te raden.

Verbleef: april 2017, reisde met een partner
NEPTUNE H, Director of Sales van Neptune Paradise Beach Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 april 2017

4 september 2016 beoordeeld

Na een week safari nog een week in dit hotel verbleven.

Per huisje zijn er 4 zeer ruime kamers die helemaal niet gehorig zijn. Airco, muskietennet en voldoende ruim terras. Heerlijke bedden en voldoende donker op de kamer.

Het hotel wordt goed beveiligd, alleen op het strand wordt je vaak aangeklampt door verkopers. Kan je hier niet mee om dan blijf je op het domein van het hotel zelf.
Men vraagt voor alles geld (kokosnoot uit boom halen ed), maar vergeet niet dat men hier praktisch geen geld heeft en dat je niet verplicht bent om die kokosnoot te eten/drinken.

Het eten in het restaurant is van zeer goede kwaliteit en voldoende gevarieerd en mensen die hierover klagen zijn echt niet goed bij hun hoofd. Als je rijst en vis niet lekker vindt, ga dan dicht bij huis op vakantie... De all-inclusive formule is hier voldoende uitgebreid qua activiteiten en dranken.

Vergeet zeker 's avonds niet naar de Melkweg te kijken, zeer duidelijk zichtbaar en het beeld dat je in het zuiden krijgt is onvergetelijk.

Zoals eerder gezegd: boek je uitstappen bij een van de lokale bureau's. Wij hebben dat ook gedaan: prijs/kwaliteit dik in orde en je steunt de lokale bevolking ipv je touroperator...

Kortom heerlijk hotel voor een strandvakantie, maar als tip: wanner je toch naar Kenia gaat combineer het dan aub met een safari!

Kamertip: Een kamer in de voorste huisjes geeft uitzicht op de zee, maar meteen ook lawaai van het zwembad. De keuze is aan jezelf.
  • Verbleef: november 2015, reisde met een partner
1  Bedank A. H
Neptune S, Director of Sales van Neptune Paradise Beach Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 september 2016

Bedankt voor uw open feedback over uw verblijf in ons hotel.
De betrokken afdelingen werden op de hoogte gesteld.

12 april 2015 beoordeeld

Wij zijn hier vanaf 2005 meerdere keren met onze kleine kinderen geweest. De zwembaden zijn geweldig. De poolbar is fantastisch, het personeel is erg aardig, het animatieteam is erg aardig voor kinderen, iedere dag en avond is er iets te doen en wij persoonlijk vinden het eten altijd erg lekker. Mensen die zeuren over wéér rijst moeten niet vergeten dat je in Afrika zit en dat er 1000en mensen honger lijden alleen al in dit land dus wat maakt het uit dat je alweer rijst heb met meerdere soorten vlees/groenten en saus?? Wat ik persoonlijk erg prettig vind is dat het kindergedeelte van het langwerpige zwembad met een hek is afgescheiden van het diepe gedeelte. Er zijn meer als genoeg zonnebedjes en je kan zonder problemen handdoeken halen voor bij het zwembad. Wat wel vervelend is als je er niet mee om kan gaan is dat je bijna belaagd word door beachboys zodra je het strand op stapt. Voor safaries en dagtochtjes raad ik aan om het resort af te gaan en naar de lokale buro`s te gaan ipv bij de reisleider te boeken. Laat je niet afschrikken door de askari bij de gate met zijn enge verhalen. De lokale burootjes zijn gewoon verzekerd, geven misschien nog wel betere service. Wij hebben al jaren goede ervaringen met JTTOURS.

• Verbleef: oktober 2014, reisde met familie