1 juli 2016 beoordeeld

Voor 3 dagen in dit resort verbleven. Mooie locatie, direct aan het strand. Gebouwen en ook de kamers in typisch Afrikaanse stijl. Men biedt voordelige package deals aan met ontbijt en diner inbegrepen. Veel, behulpzaam en vriendelijk personeel. Eten is goed, keuze menu met 3-4 keuzes. Verwacht geen sterren-niveau, Ontbijt idem.
De omgeving van het resort is niet mooi. Je moet of in het resort blijven of met een taxi erop uit. Dit geldt voor alle resorts in dit gebied.

Kamertip: Er zijn kamers met zicht op de oceaan. 1e verdieping is aan te bevelen i.v.m. veiligheid.
  • Verbleef: juli 2016, reisde voor zaken
20 januari 2016 beoordeeld

Zeer mooie hotel met vriendelijk personeel,een aanrader is de bbq kreeft in hun restaurantje aan het strand.Wat leuk was zonder vloer!Met de voetjes in het zand.Zeer mooie zandstrand !Ooit gaan we er weer

• Verbleef: november 2015, reisde met een partner
29 juli 2014 beoordeeld

Ondanks de negatieve berichtgeving ga ik jaarlijks 5 a 6 keer naar dit hotel en heb nog nooit enige hinder gehad zelfs niet op safari begeef mij dagelijks op weg met mijn auto nooit problemen soms een vriendelijke politie check . Het hotel is voortreffelijk van eten het vriendelijke personeel van aan de receptie tot de onderhoudsploegen geen enkele opmerking het personeel van het sportcomplex is altijd bereid om een spelletje tennis of iets anders te spelen Voor informatie omtrent iets geen probleem iedereen is bereid om te helpen Kortom een aanrader zelfs voor de kinderen

• Verbleef: juni 2014, reisde alleen
18 februari 2012 beoordeeld

serena mombasa is een prima hotel verwar echter de afrikaanse sterren niet met europese of verre oosten sterren
serena mombasa is beslist een 3sterren hotel en misschien wel 4 sterren waard
de kamers zijn niet alte groot en de badkamers in de garden wing zijn gedateerd bedden zijn erg klein
personeel is vriendelijk en vooral behulpzaam maar deskundigheid is vaak afwezig
over het eten wi ik niets zeggen is allemaal lekker maar beslist geen hoogstandjes
prijs kwaliteit verhouding is aan de hoge kant
aan de zuidkust is een echt 4 of 5 sterren hotel voor een veel betere prijs en echt zijn sterren waard
kortom allemaal een beetje de hoogte in geprezen en bij het uitchecken bleek dat het personeel beslist niet professioneel was
al met al duurde het uitchecken ruim een half uur
eerst vertelde men mij dat mijn aa card niet meer werkte waarop ik meteen aa belde en die vertelden mij dat het aan hun apparatuur lag daarna moest er een kopie van mijn kaart gemaakt worden en van mijn paspoort de cashier verdween met mijn kaart voor een kwartier wie weet waar naartoe en dat dien je allemaal goed te vinden
geen excuus voor al het geknoei helemaal niets je moet blij zijn dat je mag afrekenen
bovendien klopte de prijs niet met de gereserveerde prijs wat uiteindelijk weer wel gecorrigeerd werd
gelukkig speelde zich dit allemaal twee dagen voor vertrek af echter op de dag vanvertrek toen ik nog de extras af moest rekenen kreeg ik nogmaals de volledige rekening gepresenteerd incl de overnachtingen op basis van hb die ik al betaald had
wederom was ik degene die te bewijzen had dat eea al afgerekend was
nogmaals zeer onprofessioneel en nogmaals geen enkel excuus alleen weer moest ik blij zijn dat ik mocht afrekenen
met vr groeten
jaappronk

Kamertip: kamers in de old wing zijn erg klein en wel een hele kleine badkamer kamers in de old wing op de tweede en derde rij zijn erg warm en benauwd en tenslotte kamers in de garden wing hebben wel een heel gedateerde badkamer en in alle kamer zijn de bedden heel kort ben zelf 1.80en het bed kan net dit komt natuurlijk door de kleine kamertjes
  • Verbleef: februari 2012, reisde met vrienden
30 december 2009 beoordeeld

zalig genoten van de omgeving, het buffet en het spa resort!

Verbleef: november 2009