Zie aanbieding
  • Gratis parkeren
Zie aanbieding
12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze kleinschalige lodge heeft een aantal comfortabele kamers rondom het zwembad. Wij hadden een zeer ruime tweepersoons kamer van alle gemakken voorzien.Het personeel is vriendelijk. De sundowner was leuk met een stop voor de zonsondergang met een drankje. Het diner was ok , niets bijzonders, evenals het ontbijt.

Verbleef: mei 2018
17 januari 2018 beoordeeld

Wij verbleven hier op kerstdag en waren de enige gasten. Zeer vriendelijk personeel en staf. Het eten was eerder gewoon. De kamers waren aan een opknapbeurt toe maar zeer netjes. Deze lodge heeft een mooi zwembad en is zeer rustig gelegen.
We deden hier een sundowner en onze gids deed alles om zo veel mogelijk dieren te laten zien.
We denken hier met plezier aan terug.

Verbleef: december 2017, reisde met een partner
11 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangezien het hotel overboekt was mochten wij in de VIP lodge midden in de woestijn slapen. Dit was zeer indrukwekkend na ongeveer 20 minuten " game drive" kwamen we aan in de lodge. Deze was mooi, maar het uitzicht is waanzinnig ! S'avonds werden we opgehaald voor het diner. Toen zagen we al veel dieren. Maar na het heerlijk buffetdiner werden we weer teruggebracht naar de lodge. Dit was de mooiste gamedrive die ik ooit heb meegemaakt. Met een grote lamp waren er zoveel dieren te zien.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
13 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Uiterst vriendelijk personeel.heerlijk lopend buffet..zingend personeel als afsluiting van de avond..echt leuk...top locatie. Midden in de woestijn...maar dat maakt het extra speciaal. Schone kamers. Aanrader.

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
21 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij aankomst in de Lodge werden we hartelijk welkom geheten door manager en staf.
Prima kamer met groot bed en a/c en leuke bar/restaurant
'S avonds genoten van diner buffet. Schoon zwembad aanwezig.
Mogelijkheden voor een avond game drive aanwezig.

Verbleef: maart 2017, reisde met een partner