Beoordeeld op 3 juli 2018 via mobiele applicatie

Campingeigenaar Carlo is erg gastvrij en geeft graag adviezen over de beste strandjes en restaurants in de buurt. Ruime plaatsen met veel schaduw. Op de plekken staat een tafel (handig) en kraantje. Prachtig uitzicht over de valei. Niet veel faciliteiten en sanitair is wat gedateerd, maar dat was voor ons geen probleem.
Guardistallo is een heel klein plaatsje met wat leuke restaurants en is te voet te bereiken.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 2 augustus 2016

Een echte verademing, een plaats om tot rust te komen en om te genieten van de natuur! Zalig wakker worden met het gefluit van de vogels. Een adembenemend uitzicht. Carlo staat altijd klaar om te helpen, niets is hem te veel! Hier zagen we een heel unieke supergrote rups die zich voor ons ogen nestelde en zich transformeerde tot cocon! Ik ben zo benieuwd welke vlinder er zal uitkomen. Daarvoor konden we jammer genoeg niet lang genoeg blijven! Met dank aan Carlo die niets van pesticiden gebruikt zodat je de natuur op zijn puurst kan bewonderen!

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 6 juli 2016

Mooie kleine camping met een prachtig uitzicht op de vallei. Carlo, de eigenaar, is een vriendelijke man. Hij heeft hart voor de natuur en gebruikt geen pesticides op zijn terrein. Carlo geeft de tip om je aan te passen aan deze natuur en het te beleven. Voor natuurliefhebbers is er dus veel te ondekken. Diverse vogels, insecten en hagedissen. Sprookjesachtig zijn de talloze vuurvliegjes in de avond, ook kan je zelfs een neushoornkever vinden. In juni is het aan te raden om oordopjes mee te nemen, tenzij je van kikkerkoren houdt.

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 6 september 2015

Een rustige camping met prachtige plekken en nog mooiere uitzichten! Een aanrader voor tenten en kleine campers en vooral voor natuurliefhebbers.
De eigenaren zijn erg aardige mensen en helpen je graag om je vakantie onvergetelijk te maken! Ik hoop dat deze camping nog lang blijft bestaan want terug ga ik er zeker!!

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 27 juli 2015

De camping ligt op een erg mooie locatie. Vanaf de plekken heb je een prachtig uitzicht over de toscaanse heuvels. De camping heeft 8 plekken, maar tijdens ons verblijf in juli waren er maar 4 bezet.

De eigenaar spreekt niet echt engels maar met een mengeling van engels, frans en duits lukt het prima. De eigenaar komt meerdere keren per dag op de camping.

Er zijn wel erg veel insecten van allerlei formaten. Ook in het toiletgebouw. Verder had ik ook niet de indruk dat het sanitair vaak werd schoongemaakt. Maar het was wel voldoende.

De rust en het uitzicht maken deze camping zeker de moeite waard.

Stadje Volterra is ook erg leuk.

Datum van verblijf: juli 2015