“heerlijk gegeten”
Beoordeling van Pension Central

Pension Central
Geclassificeerd als nr. 4 van 10 Restaurants in Greding
4 weken geleden beoordeeld

Voor de 2e keer avond gegeten en echt het was weer heerlijk .
Geen hoogstaand diner ,maar gewoon dubbele hamburger menu ,met van alles erbij en voor een leuke prijs ..echt heel goed en ook leuke bediening

Datum van bezoek: juli 2019

7 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren hier met onze kleine kinderen op doorreis. Prima pension. Je kan er ‘s avonds heerlijke risotto eten. Ook de pizza is heel lekker. Aan de kinderen is ook gedacht dmv een speelhoek met Duplo en puzzels. Wij hadden de gezinskamer. Heerlijke bedden. En ideaal was ook de Netflix op de televisie. De kinderen hebben zich prima vermaakt en wij dus ook.
Het ontbijt was ook heel uitgebreid. Wij hebben in grotere luxere hotels overnacht met minder ontbijt. Prima geregeld. De eigenaar zorgt dat het je aan niets ontbreekt.

Datum van bezoek: augustus 2019
23 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ruime kamer, goede bedden. Ontbijt uitgebreid. Diner ook mogelijk want annex pizzeria/ijssalon. Aardige Gastheer. Coffee to go is geniaal.

Datum van bezoek: augustus 2018
19 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige grote kamers, badkamer! Erg schoon ook! Bedden super! We hebben er heerlijk gegeten savonds voor weinig geld! Smorgens een heerlijk ontbijt. Alles werd goed in de gaten gehouden dat we niks te kort kwamen! Na t afrekenen kregen we nog een cappuccino en koffie mee voor onderweg!Personeel heel vriendelijk! Prachtige locatie ook!

Datum van bezoek: augustus 2018
30 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Nadat onze bestelling in eerste instantie vergeten was, kregen we na een uur eindelijk onze simpele (in 5 min. te bereiden) pasta op tafel. Helaas werd de verkeerde salade erbij geserveerd en ook nog eens 1 portie in plaats van 2. De dame in de bediening nam hierbij een houding aan alsof zij gedupeerd was in plaats van wij. Het eten zelf was prima voor de prijs, maar de veel te lange wachttijd en de slechte en onsympathieke bediening deden dit teniet.

Datum van bezoek: juli 2017

Reizigers die Pension Central bekeken, bekeken ook

Greding, Middle Franconia

In Pension Central geweest? Deel je ervaringen!