TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 2 juli 2019 via mobiele applicatie

Ongeïnteresseerde bediening van ober. Nooit zo iets eerder meegemaakt. Nam geen enkele moeite om een paar woorden te wisselen met ons als gasten. Eten verder in orde op een paar aangebrande patat frites na. Verdiend geen schoonheids prijs.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 19 juni 2019 via mobiele applicatie

Prima hotel, in gezellig plaatsje dicht bij de snelweg en toch heel rustig. Prima kamers, met goede bedden lekkere douche. Idem ontbijt. Zelf bij aankomst een heerlijk duitse biertje en daarna een goed diner

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 7 juni 2018 via mobiele applicatie

Op doorreis naar Oostenrijk een stop gemaakt in Greding bij hotel am markt. Mooie kamer, vlakbij parkeren. Kamer zat in een bijgebouw dus kort lopen naar ontbijtruimte. Diner en ontbijt waren beide prima.
Greding ligt vlak naast de snelweg. Leuk plaatsje om even doorheen te lopen.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 1 oktober 2017 via mobiele applicatie

Keurig hotel wij kwamen rond 20.00 aan en hadden de laatste kamer . In een zijstraat van het hotel een appartement. Keurig netjes schoon. Alles aanwezig . S avonds gutburgelich gegeten. Ontbijt was zeer uitgebreid

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 20 september 2017

Ligging tov de snelweg uitstekend voor overnachting op dooreis. Eerder hier verbleven en ervaring was uitstekend. Maar nu twee keer binnen 3 weken hier overnacht en de bediening in restaurant viel tegen. Restaurant te vol en onvoldoende personeel. Ook groepen eten hier en daar is e.e.a. niet op berekend. Kwaliteit van de keuken ook duidelijk achteruitgegaan ten opzichte van eerdere ervaringen. Twede verblijf op terugreis, toen de bediening in restaurant ons erg lang liet wachten om zelfs met een drankje te beginnen, zijn wij weggelopen naar andere restaurant.

Datum van verblijf: september 2017