“prettige plek als tussenstop”
Beoordeling van Hotel Bauer-Keller

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 1 website!
Hotel Bauer-Keller
Beoordeeld als nr. 2 van 6 hotels in Greding
2 oktober 2017 beoordeeld

Aan de snelweg 50km voor Neurenberg gelegen hotel en overnachtingsplek voor caravan en campers. Douche-en toiletgebouw. Caravans kunnen aangekoppeld blijven staan en je kunt vertrekken wanneer je wil. Het hotel heeft goede kamers en een restaurant met zeer goede maaltijden. Ook kun je , s morgens verse broodjes kopen voor mensen v.d. camping.

Kamertip: achterkant is heel rustig
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: September, 2017, reisde met een partner

30 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier al meerdere keren op de "camping" overnacht. Perfecte plek op doorreis naar het zuiden.
Simpelweg aansluiten in de rij, poten van de caravan uitdraaien en klaar. Auto blijft aangekoppeld.
In het aangelegen hotel met restaurant kun je dan een goede maaltijd nuttigen. Uitgebreide kaart en vriendelijk personeel.
Faciliteiten op de camping zij schoon maar zeer beperkt.
Alles direct aan de snelweg.

Verbleef: Juli, 2017, reisde met familie
3 juli 2017 beoordeeld

Op de terug weg van kroatie hebben we in het hotel overnacht. Kamer was netjes badkamer prachtig. Een minpuntje ... een erg dun kussen. Het eten in het restaurant was gewoon geweldig. En ook de pot bier heerlijk. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. S'morgens een lekker en uitgebreid ontbijt gegeten.

Kamertip: Er is helaas geen lift. De kamers zijn bereikbaar via verschillende trappen
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Juli, 2017, reisde met een partner
24 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima overnachtingscamping op weg naar Italië. Je kan zo de camping oprijden en met de caravan aan de auto aansluiten. Je kan heerlijk eten in het restaurant van het hotel of bij de naastgelegen MacDonalds. Gratis WiFi en voor € 15 per nacht (caravan en 2p) niet duur.

Verbleef: Juni, 2017, reisde met een partner
25 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Overnachting was keurig, goed ontbijt en avondeten. Gangen alleen erg rumoerig en dus goed te horen op de slaapkamer. Kamer was keurig schoon bed prima alleen kussen wat zacht. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam!

Verbleef: April, 2017, reisde voor zaken
31 augustus 2016 beoordeeld

Op onze terug reis vanuit Kroatië logeren we erg graag bij Bauer- Keller
Een gemoedelijke lokatie met vriendelijk personeel snelle bediening in het Restaurant de Hotel kamers zijn recentelijk meest vernieuwd en voldoen aan alle eisen
De Beierse keuken is erg goed en de menu kaart vriendelijk geprijsd
Wij komen er al jaren met erg veel plezier
ook al mede door de gast vrijheid en herkenning van het personeel

Verbleef: Juni, 2016, reisde met een partner
27 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Al tientallen jaren overnachten wij in dit hotel met ons gezin wanneer wij voor vakantie naar Italië gaan. Zowel op de heen- als de terugreis is dit ons vaste stekkie. Heerlijke regionale Beierse keuken en prima slaapkamers.
Hotel ligt op plm. 200 meter van de A9 ( Nürnberg - München). Ook zeer bekende overnachtingsplaats voor caravans en campers.

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Greding in overweging
Hotel am Markt
Hotel-Gasthof Krone
nr. 1 van 2 in Greding
21 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel Bauer-Keller geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Bauer-Keller

Adres: Kraftsbucher Str. 1, 91171 Greding, Beieren, Duitsland
Locatie: Duitsland > Beieren > Franconia > Middle Franconia > Greding
Voorzieningen:
Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 2 van 6 hotels in Greding
Prijsklasse: € 69 - € 72 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Hotel Bauer-Keller 3*
Aantal kamers: 27
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, 5viajes2012 S.L. en Agoda, dus je kunt je reserveringen bij Hotel Bauer-Keller met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?