3 juli 2017 beoordeeld

Op de terug weg van kroatie hebben we in het hotel overnacht. Kamer was netjes badkamer prachtig. Een minpuntje ... een erg dun kussen. Het eten in het restaurant was gewoon geweldig. En ook de pot bier heerlijk. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. S'morgens een lekker en uitgebreid ontbijt gegeten.

Kamertip: Er is helaas geen lift. De kamers zijn bereikbaar via verschillende trappen
  • Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
24 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima overnachtingscamping op weg naar Italië. Je kan zo de camping oprijden en met de caravan aan de auto aansluiten. Je kan heerlijk eten in het restaurant van het hotel of bij de naastgelegen MacDonalds. Gratis WiFi en voor € 15 per nacht (caravan en 2p) niet duur.

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
25 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Overnachting was keurig, goed ontbijt en avondeten. Gangen alleen erg rumoerig en dus goed te horen op de slaapkamer. Kamer was keurig schoon bed prima alleen kussen wat zacht. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam!

Verbleef: april 2017, reisde voor zaken
31 augustus 2016 beoordeeld

Op onze terug reis vanuit Kroatië logeren we erg graag bij Bauer- Keller
Een gemoedelijke lokatie met vriendelijk personeel snelle bediening in het Restaurant de Hotel kamers zijn recentelijk meest vernieuwd en voldoen aan alle eisen
De Beierse keuken is erg goed en de menu kaart vriendelijk geprijsd
Wij komen er al jaren met erg veel plezier
ook al mede door de gast vrijheid en herkenning van het personeel

Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
27 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Al tientallen jaren overnachten wij in dit hotel met ons gezin wanneer wij voor vakantie naar Italië gaan. Zowel op de heen- als de terugreis is dit ons vaste stekkie. Heerlijke regionale Beierse keuken en prima slaapkamers.
Hotel ligt op plm. 200 meter van de A9 ( Nürnberg - München). Ook zeer bekende overnachtingsplaats voor caravans en campers.

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie