“Prima overnachtingscamping”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 1 website!
Hotel Bauer-Keller
Beoordeeld als nr. 2 van 6 hotels in Greding
24 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima overnachtingscamping op weg naar Italië. Je kan zo de camping oprijden en met de caravan aan de auto aansluiten. Je kan heerlijk eten in het restaurant van het hotel of bij de naastgelegen MacDonalds. Gratis WiFi en voor € 15 per nacht (caravan en 2p) niet duur.

Verbleef: Juni, 2017, reisde met een partner

25 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Overnachting was keurig, goed ontbijt en avondeten. Gangen alleen erg rumoerig en dus goed te horen op de slaapkamer. Kamer was keurig schoon bed prima alleen kussen wat zacht. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam!

Verbleef: April, 2017, reisde voor zaken
31 augustus 2016 beoordeeld

Op onze terug reis vanuit Kroatië logeren we erg graag bij Bauer- Keller
Een gemoedelijke lokatie met vriendelijk personeel snelle bediening in het Restaurant de Hotel kamers zijn recentelijk meest vernieuwd en voldoen aan alle eisen
De Beierse keuken is erg goed en de menu kaart vriendelijk geprijsd
Wij komen er al jaren met erg veel plezier
ook al mede door de gast vrijheid en herkenning van het personeel

Verbleef: Juni, 2016, reisde met een partner
27 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Al tientallen jaren overnachten wij in dit hotel met ons gezin wanneer wij voor vakantie naar Italië gaan. Zowel op de heen- als de terugreis is dit ons vaste stekkie. Heerlijke regionale Beierse keuken en prima slaapkamers.
Hotel ligt op plm. 200 meter van de A9 ( Nürnberg - München). Ook zeer bekende overnachtingsplaats voor caravans en campers.

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie
13 juli 2016 beoordeeld

Prettig Hotel, en perfecte keuken. Wij maken in principe alleen gebruik van het restaurant voor het diner en het ontbijt. Dit is altijd perfect, en afgaande op deze ervaring zal het in het hotel niet anders zijn. Een aanrader op doorreis meteen langs de snelweg bij alslag Greding bij Nurnberg. Vriendelijk personeel en lang wachten op je eten is er niet bij, ook niet als het vol zit. Ge geolied team in de keuken en in het restaurant.

• Verbleef: Augustus, 2015, reisde met familie
14 oktober 2015 beoordeeld

dicht bij de snelweg goed bereikbaar hotel met aangrenzende overnachtingsmogelijkheid voor campers en caravans. Restaurant waar je heerlijk kan eten. Kamers met prima badkamer tv en wifi.en balcon. Aan de achterkant uitkijkend op het bos. Parkeren op eigen terrein. Wel reserveren want hotel is erg populair ook voor zakenreizigers.

Verbleef: Oktober, 2015
26 augustus 2015 beoordeeld

Leuk hotel, moderne kamers, heel lekker eten en eigenlijk zeer goedkoop!

Na ons bezoek in de winter als "terugreishotel" waren we heel tevreden, daarom ook meteen voor de zomer dit hotel geboekt. Alles was weer prima (het was stiller op de gang, dus een voordeel!)

Het ontbijt is goed, de mensen vriendelijk en het eten heel lekker!

• Verbleef: Augustus, 2015, reisde met familie
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Greding in overweging
Hotel am Markt
Hotel-Gasthof Krone
nr. 1 van 2 in Greding
21 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel Bauer-Keller geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Bauer-Keller

Adres: Kraftsbucher Str. 1, 91171 Greding, Beieren, Duitsland
Locatie: Duitsland > Beieren > Franconia > Middle Franconia > Greding
Voorzieningen:
Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 2 van 6 hotels in Greding
Prijsklasse: € 69 - € 72 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Hotel Bauer-Keller 3*
Aantal kamers: 27
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, 5viajes2012 S.L. en Agoda, dus je kunt je reserveringen bij Hotel Bauer-Keller met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?