25 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Overnachting was keurig, goed ontbijt en avondeten. Gangen alleen erg rumoerig en dus goed te horen op de slaapkamer. Kamer was keurig schoon bed prima alleen kussen wat zacht. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam!

Verbleef: april 2017, reisde voor zaken
31 augustus 2016 beoordeeld

Op onze terug reis vanuit Kroatië logeren we erg graag bij Bauer- Keller
Een gemoedelijke lokatie met vriendelijk personeel snelle bediening in het Restaurant de Hotel kamers zijn recentelijk meest vernieuwd en voldoen aan alle eisen
De Beierse keuken is erg goed en de menu kaart vriendelijk geprijsd
Wij komen er al jaren met erg veel plezier
ook al mede door de gast vrijheid en herkenning van het personeel

Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
27 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Al tientallen jaren overnachten wij in dit hotel met ons gezin wanneer wij voor vakantie naar Italië gaan. Zowel op de heen- als de terugreis is dit ons vaste stekkie. Heerlijke regionale Beierse keuken en prima slaapkamers.
Hotel ligt op plm. 200 meter van de A9 ( Nürnberg - München). Ook zeer bekende overnachtingsplaats voor caravans en campers.

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
13 juli 2016 beoordeeld

Prettig Hotel, en perfecte keuken. Wij maken in principe alleen gebruik van het restaurant voor het diner en het ontbijt. Dit is altijd perfect, en afgaande op deze ervaring zal het in het hotel niet anders zijn. Een aanrader op doorreis meteen langs de snelweg bij alslag Greding bij Nurnberg. Vriendelijk personeel en lang wachten op je eten is er niet bij, ook niet als het vol zit. Ge geolied team in de keuken en in het restaurant.

• Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
14 oktober 2015 beoordeeld

dicht bij de snelweg goed bereikbaar hotel met aangrenzende overnachtingsmogelijkheid voor campers en caravans. Restaurant waar je heerlijk kan eten. Kamers met prima badkamer tv en wifi.en balcon. Aan de achterkant uitkijkend op het bos. Parkeren op eigen terrein. Wel reserveren want hotel is erg populair ook voor zakenreizigers.

Verbleef: oktober 2015