Beoordeeld op 8 april 2017 via mobiele applicatie

De eerste week van Maart hebben we een uitmuntend verblijf gehad in W. De ontvangst is vriendelijk, het resort adembenemend mooi,het strand idyllisch.
De medewerkers op het strand waren bijzonder vriendelijk, ik ben op veel plekken geweest in de wereld maar deze mannen waren zo gastvrij, vriendelijk en oprecht dat heb ik nog niet eerder meegemaakt.
Een speciale vermelding hierbij voor Mi die op mijn verjaardag een strandbed had versierd.
2 maal gegeten in het Japanse restaurant, wat van een uitmuntende kwaliteit was, enige kleine minpuntje daar dat het niet heel sfeervol was.
Het ontbijtbuffet was ook zeer uitgebreid en van een topkwalitiet.
EEN ABSOLUTE AANRADER!! En we hopen snel weer te komen.

Datum van verblijf: maart 2017
WKohSamuiGM, General Manager van W Koh Samui, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 april 2017

Hi Hilversum1972,

Thank you for taking the time to share your feedback from your stay with us. I am thrilled that you enjoyed your beach experience and Namu dinner. I have shared your feedback with MI and she was over the moon when I read your comments at the housekeeping morning briefing. Looking forward to welcoming you back to us soon again.

Best,

Daniel

Beoordeeld op 25 mei 2015 via mobiele applicatie

Wij zaten in een hotel direct aan het strand. Dit hotel ligt om de bocht en op puntje van schiereiland.
Wij dachten: we lopen er "even" heen.
We werden ontvangen met koel water, verfrissing, natte doekjes.
Zeer goed onthaald voor een ontbijtje met koffie op het terras.
Groots hotel, prachtig gelegen, alle luxe.
Huisjes, appartementen met eigen zwembadje.

Datum van verblijf: juni 2014
Jean N, Manager van W Koh Samui, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 mei 2015

Beste hitje89,

Ontzettend bedankt voor het mooie en aangename review. Aangezien dit het tweede keer is dat jullie onze hotel hebben gezien, nodigen wij jullie graag uit on het volgende visite op onze hotel te verblijven.

Beoordeeld op 29 september 2014 via mobiele applicatie

Vanaf aankomst in het hotel voel je je in luxe gewaand en word je bedolven onder de vriendelijkheid en uitstekende service van het personeel. De kamer was fantastisch; groot, heerlijk zwembad en vooral altijd netjes opgeruimd. Heb je iets nodig? Pleeg 1 telefoontje en het wordt met een paar minuten voor je geregeld, niets is te gek! Elke avond werden we verwend met een lekkernij en ook de sweetspot was ideaal! Verder heeft het hotel een hele fijne ligging en komt je daardoor heerlijk tot rust, echt een heaven on earth! De shuttlebus bracht ons iedere avond naar Chaweng beach maar het was ook geen probleem om ons ergens anders af te zetten. Het whatever, whenever concept is dan ook niet meer dan waar! Als je van luxe en rust houdt, is dit de ideale plek om te verblijven in Koh Samui.

Datum van verblijf: augustus 2014
Jean N, Manager van W Koh Samui, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 oktober 2014

Beste Jacqueline B.,

Ontzettend bedankt voor uw fantastische review mbt uw recent verblijf in onze Retreat.

Wij doen er alles mogelijk aan om aan onze beloftes te houden en onze Whatever/Whenever concept is daar absoluut geen uitzonderingen van!

Helaas hebben we tijdens jullie verblijf elkaar niet ontmoet, maar zoals ik het begrepen heb, hebben onze service personeel alles aan gedaan om jullie een fijne vakantie hebben bezorgd.

Graag zien we jullie weer snel terug op on W Retreat Koh Samui.

Beoordeeld op 28 september 2014 via mobiele applicatie

Tijdens onze honeymoon 10 fantastische dagen gehad!
Lief en behulpzaam personeel (vooral de f&b en insiders die je de beste plekjes van het eiland vertellen!) super ontbijt en een heerlijke retreat!

Wij zullen zeker terugkomen, en tot die tijd een mooie "whoppet" om er aan terug te denken!

Datum van verblijf: september 2014

Beste Kimsare,

Met veel genoegen lees ik uw review en het doet ons groot plezier om te lezen dat jullie ontzettend naar jullie zin hebben gehad.

We hopen op jullie spoedig terug keer naar onze Retreat.

We zullen ook uw commentaar doorgeven aan onze B&F Insider.

Beoordeeld op 7 maart 2014 via mobiele applicatie

Zeer mooi hotel, vanaf het strand is het een doolhof, veel beveiliging en behoorlijk onduidelijk hoe je nou bij de receptie kan komen maar vanaf boven ben je snel bij de zeer mooie cocktailbar die echt de moeite waard is. Vooral leuk met zonsondergang. Zeer betaalbare cocktails ook ( €18,- voor 2 cocktails )

Datum van verblijf: maart 2014
Jean N, Manager van W Koh Samui, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 maart 2014

Beste Lilianwanders,

Ontzettend bedankt voor uw reakties m.b.t. onze hotel en de omgeving.

Het is inderdaad zo dat wij veel "security" hebben, dit voornamelijk om onze gasten het ultieme privacy kunnen aanbieden.

Wij bedanken jullie ook voor het bijdrage van het "moeite waard" cocktail bar en we streven onze produkten en kwaliteit te handhaven.

Met vriendelijke groet (wat jammer is dat we elkaar niet ontmoet hadden, tijdens jullie verblijf) en tot snel ziens.