Beoordeeld op 26 augustus 2019

Mooi gerenoveerde kamers met goede bedden, lekker en uitgebreid ontbijt, rustige omgeving en heel gastvrije ontvangst. Bovendien was de prijs heel schappelijk. Als we nog eens terugkeren naar Malta, bijvoorbeeld voor de befaamde "Goede Vrijdagprocessies" gaan we zeker opnieuw hier overnachten.

Kamertip: Niet alle kamers hebben een balkon.
Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 24 mei 2019

Mooie kamer, smaakvol ingericht en een goed bed. Heerlijke tuin met zwembad (dat in april nog tamelijk koud was). Lekker ontbijt. De gastheer maakte speciaal voor ons sterkere koffie. Als we ooit terugkeren naar Malta dan slecht één adres.

Datum van verblijf: april 2019
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie