26 mei 2018 beoordeeld

We hadden een arrangement in disneyland hotel geboekt via disneyland zelf, 1 nacht in luxe kamer met terras en 2 dagen toegang tot de parken. Op voorhand telefonisch contact gehad met de klantendienst via de telefoon en was niet echt een meevaller, vrij onvriendelijk. Check in het hotel - geen vriendelijk personeel wat echt wel hoort in zo n hotel. De kamer erg verouderd, vochtige geur. Prijzen minibar/roomservice/restaurants zijn gewoon belachelijk. In de kamer zelf geen speelgoedje of kleurtjes ofzo voor de kids. Ik verwacht dit wel van een disney hotel? Heel veel onduidelijkheid over het systeem van fast passen. In vgl met disney world in Florida is dit ook een achterhaalde manier. Extra magic time is ook slecht georganiseerd. Park opent normaal om 10u en opeens laten ze wel dagbezoekers binnen om 9u20 waardoor het eig op nix slaagt. Openingsuren attracties worden niet gerespecteerd wat plannen onmogelijk maakt en u dwingt tot lange aanschuiftijden. Heel veel attracties waren gesloten. De app is niet up to date: foute openingstijden, niet handig in gebruik. Reservaties voor restaurants in de parken moet via de telefoon, waarom kan dit niet online??? En waag het niet om zonder reservatie proberen een tafel on the spot te vrage want je wordt afgesnauwd. Volgende keer gewoon terug naar de efteling :)

13 mei 2018 beoordeeld

verschrikkelijk duur voor relatief gewone kamer. Maar je betaald voor de beleving en die krijg je. Ook het logeren direct boven ingang is erg makkelijk. De castle club, maar ook de kamers met terras zijn aan te raden. Kun je toch nog even buiten zitten als de kids al vroeg slapen.

Kamertip: ga voor kamer met terras of walt disney suite (maar verwacht dan wel gigantische rekening)
  • Verbleef: april 2018, reisde met familie
4 mei 2018 beoordeeld

een fantastische ervaring vooral de ligging van het hotel was top. bij het ontbijt was er echt veel keus en middag eten ook en dan kwamen er ook nog allemaal Disney figuren langs dat is helemaal geweldig voor de kinderen.
service van het hotel was zeer goed.

3 mei 2018 beoordeeld

Mooi hotel wel overpriced. Service is niet wat je verwacht van een hotel met deze prijzen. Veel onvriendelijke medewerkers. Veel onduidelijk gecommuniceerd met betrekking tot gebruik faciliteiten.
Ik zou hier niet snel terug gaan.

3 mei 2018 beoordeeld

Kijkend naar de prijs kwaliteit verhouding is dit een van de mindere 5* hotel die ik ken. Het schreeuwend duur eten is onvoldoende voor t geld wat t kost. Het beddegoed was gescheurd, kapot. De douche is onhandig geplaatst waardoor je t putje telkens dichtstapt. De vorige gast had n champagneglas meegenomen dus de kast was incompleet. Ontbijtbuffet mistte schaaltjes voor yoghurt of fruit, gerechten die niet snel genoeg werden aangevuld. Zwembad was niet schoon volgende dag (dreef n pleister in). Het gebouw dwingt je heel veel meters te lopen om naar buiten te willen gaan. Ik weet het zijn details, maar het zijn er teveel voor zo’n hotel. Ik verwacht met zo’n prijs, dat dit op z’n minst helemaal geen issue zou moeten zijn.