“Niet zo lekker en zeker niet gezellig”

Di Roma Italian Ristorante Pizzeria
Reserveren met
Di Roma Italian Ristorante Pizzeria is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 6 van 21 Restaurants in Chessy
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
21 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De pizza's waren niet lekker. Duidelijke smaak van tomatensaus en erg vet. Hele dikke korst die niet belegd was. Tortelini was niet helemaal gaar. Geen aanrader.

4 januari 2017 beoordeeld

Toen we binnenkwamen zat het 'restaurant' behoorlijk vol wat ons de indruk gaf dat het een goed restaurant zou zijn. Mijn vriendin en ik bestelden allebei het menu van 20 euro. Ikzelf had de carpaccio, welke vol met olie was gegoten, geen kaas bevatte en smakeloos was. Het hoofdgerecht, bestaande uit pizza en tortellinis met zalm was redelijk, maar niet goed. De parmaham die op de pizza zat was helemaal geen parmaham en niet lekker van smaak. De tiramisu was wel oké. De personeelsleden vroegen niet of het eten gesmaakt had, wat misschien wel genoeg zegt. We kunnen dit restaurant niet aanraden en er zijn veel betere restaurants in Serris.

9 december 2016 beoordeeld

We hebben hier 2 dagen achter elkaar heerlijk gegeten. De bediening was snel en prijs/kwaliteit was erg goed. Een aanrader voor wie na een bezoek aan Disneyland nog even wat wil eten 3-gangen) maar niet de buidel wil leeg schudden.

1 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier voor 5 personen pizza's afgehaald. De bediening is vriendelijke en de pizza's waren snel klaar. Pizza's waren lekker, vers en zeer goed gevuld.

4 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, erg gastvrij. Een aanrader voor iedereen. Ondanks de grote groep had iedereen zijn eten op tijd. Voorgerechten erg groot.

Reizigers die Di Roma Italian Ristorante Pizzeria bekeken, bekeken ook

Chessy, Marne-la-Vallée
Serris, Marne-la-Vallée

Chessy, Marne-la-Vallée
Serris, Marne-la-Vallée

In Di Roma Italian Ristorante Pizzeria geweest? Deel je ervaringen!