Evin Otel(Altinkum)
  • Inclusief ontbijt
Altinersan Hotel(Altinkum)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Delta Hotel(Didim)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 25 per nacht.

Ramada Resort Akbuk(Akbuk)
TripAdvisor
Temple Hotel(Altinkum)
17 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het bezoek aan Venosa was perfect! Het eten was erg gevarieerd en er was veel keus! Ook was het animatieteam erg goed en deden goed hun best om de gasten te vermaken! Ik zou het aan iedereen aanraden!

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
VenosaBeachResortSpa, Konuk İlişkileri Müdürü van Venosa Beach Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 juni 2018

Geachte Zielhuis,
Alleerst wil ik julie bedanken dat julie tijd hebben genomen voor julie leuke reacties, wij hopen julie weer te zien Tot ziens …

6 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een absolute aanrader!
Vanaf het moment dat wij arriveerden tot wij weer weggingen vorstelijk behandeld.
Spa-Welness ook een aanrader. Ook gevestigd in het hotel. Heerlijke massage gehad.
Hotelkamer: elke dag schoon en goed geslapen. Fijne badkamer en mooi uitzicht op zee.
Eten: voor iedereen is er een enorme ruime keuze. Zowel ochtend, middag als s avonds. Vets en heerlijk bereid.
Zwembad/zee: Heerlijk! Fijne ligbedden en goede handdoekservice.
Animatie: Uitstekend. Iedereen kan/mag meedoen. Team doet er alles aan om de mensen te vermaken.
Dit is voor ons het eerste hotel waar woj heel graag terug willen keren.
Absolute aanrader!!!

Verbleef: mei 2018, reisde met familie

Geachte Serge N,

24 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen hier ‘s nachts aan, gelijk een goede kamer gekregen. In de kamer bleek dat een van de lichtjes het niet deed, hij wou gelijk de technische dienst bellen om het te repareren maar na zo’n reis wouden we toch graag naar bed.
De volgende ochtend een super ontbijt met een verse omelet en pannenkoekjes die voor je gebakken worden waar je bij staat.
Toen we terugkwamen van het ontbijt was het licht al gemaakt dus dat waren ze niet vergeten!
Bij het zwembad heb je de hele dag muziek, voor ieder wat wils. Als de animatie ziet dat je nieuw bent komen ze naar je toe om zich voor te stellen en een praatje te maken. De animatie doet het echt super, overdag organiseren ze van alles zoals voetbal, waterpolo en zelfs salsa dansen.
Je kan op verschillende plekken prima eten overdag.
‘s Avonds na het avond eten, wat ook prima en heel gevarieerd is, begint de mini disco wat de animatie super leuk doet. Daarna is er een show voor jong en oud, ook erg gezellig!
Als je na de show nog een drankje gaat doen komt de animatie weer een praatje maken en vragen of je het naar je zin hebt gehad.
Het personeel loopt super hard voor je en niets is te veel gevraagd.
Omdat wij in de laatste week van het seizoen zijn geweest stelde de disco weinig voor, ze proberen er zeker wat van te maken maar omdat er weinig mensen zijn viel dat een beetje tegen.
Wij hebben echt een top vakantie gehad en komen zeker nog een keer terug!

Special thanks to Mario and the rest of the animationteam! They made our holiday!

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
VenosaBeachResortSpa, Konuk İlişkileri Müdürü van Venosa Beach Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 oktober 2017

Lieber Gast,

Mit freundlichen Grüßen,

16 augustus 2017 beoordeeld

Super hotel, kamers waren heel mooi, gevarieerd eten op diverse plaatsen.
Geweldig animatieteam !!! Speciale dank aan Gino en Sky, jullie waren super !!!!
Enige minpunten wat ik kan bedenken is de ligging, ligt wat afgelegen. Wij hebben een supervakantie gehad. Misschien tot volgend jaar

• Verbleef: juli 2017, reisde met familie
VenosaBeachResortSpa, Konuk İlişkileri Müdürü van Venosa Beach Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 augustus 2017

Lieber Gast,

Mit freundlichen Grüßen,

Venosa

9 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een super hotel met zeer vriendelijk personeel waarvan Celalettin ŞAHÎN en Yakuphan Çağman er met kop en schouders bovenuit staken. Vlotte service en een lekker keuken met veel variatie. Ook voor de kids is er een aangepast buffet.

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
VenosaBeachResortSpa, Guest Relations Manager van Venosa Beach Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 juli 2017

Beste gast,