“Wowie”

Van tevoren boeken
Meer info
US$ 70,14*
Vanaf
Volledige dagtour São Miguel West met Setes ...
Geclassificeerd als nr. 1 van 7 dingen om te doen in Sete Cidades
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: minder dan 1 uur
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zijn naar boven gelopen, je kunt eventueel ook een deel met de auto doen. Erg mooi uitzicht. Wel druk, dus het juiste moment uitzoeken om foto's te maken en soms ook afwijken van de toeristische paden, dan kun je ook veel zien. Wandeling is erg goed te doen.

18 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Meest vertoonde beeld van de Azoren. Echter niet erg spectaculair. Erg druk vanwege bekendheid. Leuk om even te zien, maar dan houdt het ook op.

18 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn met de auto naar boven gereden waarna we te voet het klein stukje richting het uitzicht punt zijn gelopen. Wij vonden het prachtig om te zien al is het wel aan te raden om met helder weer te gaan.

3 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier heeft u een prachtig uitzicht over de 2 meren ( een blauw en een groen, komt door de verschillende mineralen in de bodem). Van hieruit kun een wandeling starten rond de meren 24 km waarvan
Ongeveer 6km onverharde weg, maar goed begaanbaar.

Bekijk meer beoordelingen
22 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze Miradouro bereik je via Lagoa do Canário (weg uitlopen tot eind of met de auto ). Vanaf het pad naar het Boca do Inferno heb je rondom prachtig uitzicht! Wel de weeromstandigheden goed bekijken vooraf: opkomende wolken kunnen je parten spelen....

Reizigers die Boca do Inferno Viewpoint bekeken, bekeken ook

In Boca do Inferno Viewpoint geweest? Deel je ervaringen!