Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 81
Expedia.comUS$ 81
TripadvisorUS$ 81
Algotels
Hotels.comUS$ 81
HurbUS$ 84
Beoordeeld op 18 augustus 2017 via mobiele applicatie

Het hotel heeft twee gebouwen. Het lijkt nogal uit te maken in welke van de twee je zit. Wij zaten in de inn zelf. Grote kamer met goede bedden,tv en koelkastje,strijkplank etc. Wifi was prima. Klein maar leuk zwembadje met ligstoelen etc. en lekker gegeten in het restaurant. En ja vaak ruiken hotelkamers hier naar schoonmaakmiddelen, maar je wilt ook een schone kamer. Lekker dicht bij park en niet te duur. Wij vonden het prima hier!

Datum van verblijf: augustus 2017
Antwoord van management:Gereageerd op 4 september 2017

Dank u voor uw prachtige recensie, het wordt zeer gewaardeerd. We hopen dat je had een geweldige tijd op de Grand Canyon.

Beoordeeld op 28 juli 2017

Wij kwamen tijdens onze roadtrip aan in de avond. We konden ter plaatse eten in het restaurant. Een typische Amerikaanse inrichting.
De kamers hadden wifi en waren verzorgd. Parking bij de kamers.

Geen hinder gehad van de drukke baan.

Datum van verblijf: september 2016
Antwoord van management:Gereageerd op 4 september 2017

Dank u voor uw beoordeling, het wordt zeer gewaardeerd en de waarde van uw mening.

Beoordeeld op 10 november 2016 via mobiele applicatie

Ideale ligging voor de grand canyon te bezoeken. Goeie bedden, nette badkamer. Alleen wij kwamen aan omstreeks 22u en de receptie was al gesloten. De sleutel Hong buiten op een prikbord op ons te Wachten .

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 16 oktober 2016 via mobiele applicatie

Wij hadden dit hotel gekozen vanwege de gunstige ligging ten opzichte van de Grand Canyon South Rim. Het was erg duur. De kamer was goed. Het zwembad was gesloten. De maaltijden waren qua prijs in verhouding tot de hotelkamer. Het restaurant is erg ongezellig, met een goede en vriendelijke bediening. De 2e avond hebben wij in de bar gegeten waar het veel gezelliger is ingericht.

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 27 september 2016 via mobiele applicatie

Kamer was in gebouw aan de overkant van drukke baan.
Verwarming werkte niet, en het was er koud 's nachts!
Douche is klein, ik kon me amper bewegen en ben 1m73 en moest me bukken om onder de straal te staan.
Kamers zijn cheap gerenoveerd.
Er is helemaal niets te doen, buiten dat er een tankstation, souvenirwinkel en restaurant is (waar je best niets gaat eten!)

Datum van verblijf: september 2016