“Tijdens een 'zwergtochtje' gevonden: werkelijk voortreffelijk restaurant. Ondanks razende drukte: gastvrij ontvangen!”
Beoordeling van Forellenhof Duisenburg

Forellenhof Duisenburg
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Restaurants in Bawinkel
1 juni 2018 beoordeeld

Inmiddels hebben wij hier voor de tweede keer weer prima gegeten met heel goede bediening. De visschotels zijn toppie! De andere gerechten mogen er ook zeker zijn. Het restaurant biedt royaal ruimte met ook een comfortabel terras. De ligging is best prettig rustig en doet landelijk aan.

17 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

21 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

29 juni 2016 beoordeeld

In Forellenhof Duisenburg geweest? Deel je ervaringen!