“Aanrader”

US$ 38,74*
Vanaf
Kayak and Lilo Adventure into Storms River Gorge
Geclassificeerd als nr. 2 van 9 dingen om te doen in Storms River
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
2 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben genoten van een leuke activiteit. De lengte van de tocht is beperkt maar de omgeving is adembenemend en door de enthousiaste gidsen, de grapjes en de 'uitdagingen' die ze bedenken, vonden wij het de zeker de moeite waard.
Ik, enorme koukleum, maakte mij 'zorgen' over de temperatuur van het water maar met wetsuit, op zonnige dag rond middaguur, was er niets aan de hand. Alleen even koude handen op luchtbed maar totaal geen probleem.

Schrijf een beoordeling

31 juli 2017 beoordeeld

Met 4 andere meiden een kayak en lilo trip gedaan. De zee was heel wild dus we gingen eerst een stukje lopen (over hangbruggen enzo, is heel leuk). Aanrader: huur er een wetsuit en schoentjes bij, de zee was mega koud. Toen een leuke kayak trip gedaan, niet mega ver en lang, dus als je een mega vette lange tocht verwacht kan het tegenvallen. Maar wij hadden ontzettend veel lol met onze tour guide (zijn naam was Everton) en ook met de lilo's (luchtbedden) was het heel leuk. We konden van een rots af springen en de tourguide bedacht allemaal grappige opdrachten voor ons. We hebben ons prima vermaakt, many thanks to Everton!

13 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag hebben wij de tour gedaan. Helaas wel een teleurstelling. De oceaan was te onstuimig om over te kanoeen. Helaas wordt dit niet vermeld van te voren en het resultaat is dat je ongeveer 20 a 30 min naar de kano moet lopen. Daarna denk je wouw wat mooi, en het is ook mooi op de rivier. Het is alleen jammer dat je kanoet voor max 20 minuten heen. Ik denk dat het 600 a 700m is. Dan kom je op een plek waar je je kano aanlegt en verder gaat op een soort luchtbed. Je peddelt nog ongeveer 400 en dan kom je bij een mini waterval waar je niet verder kunt. Soms klim je ook nog omhoog maar door de vele regen stroomde het water veel te hard om erin te lopen. In totaal ben je denk amper 45 minuten aan het kanoen en verder lig en peddel je wat rond op die luchtbedden. Geen verandering in prijs als de oceaan te onstuimig is. (Wat blijkbaar meer dan de helft van het jaar is). Wel hele leuke gidsen die de tour leuk maken. Maar bedenk van te voren goed wat je wilt want wij hadden een mooie tocht van 2u verwacht wat absoluut niet zo is.

22 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Super fijne tocht. Perfecte combinatie tussen prachtige natuur en plezier! Everton en Clinton waren top als gids....

25 augustus 2016 beoordeeld

Met zoon Jonathan een schitterend avontuur beleefd bij Stormsriver. Het was het geld meer dan waard! Goede gids, die in is voor een geintje en uitdaagt om net iets meer te doen dan je denkt te kunnen (op je hoofd staan op een lilo) - maar die op geen enkel moment roekeloos wordt.

Reizigers die Untouched Adventures bekeken, bekeken ook

Storms River, Tsitsikamma National Park
Tsitsikamma National Park, Oost-Kaap

Storms River, Tsitsikamma National Park
Tsitsikamma National Park, Oost-Kaap

In Untouched Adventures geweest? Deel je ervaringen!