13 januari 2018 beoordeeld

Op een van de mooiste locaties op Koh Samui ligt dit prachtige boutique achtige resort. Het is kleinschalig, 15 bungalows, en zeer gastvrij. Het bed is uiterst comfortabel en mijn bungalow is keurig verzorgd. Er is airco en een fan aan het plafond die heerlijke verkoeling biedt. Er is een koelkastje, TV en -zeldzaam- de WiFi is van uitstekende kwaliteit in het hele complex. Het restaurant en de bar zijn gesitueerd aan het strand met een prachtig uitzicht op de baai. Ontbijt is a la carte, netjes geprijsd en ongelooflijk lekker. In het midden van het complex ligt een heerlijk rond zwembad omringd door ligstoelen. De lunch en het avondeten zijn van zeer goede kwaliteit. De kaart biedt een mix van Europese en authentieke Thaise gerechten. Tot op heden -en ik zit er nu een week- heb ik nog niet de behoefte gehad om buiten de deur te eten.
Het personeel is zeer gastvrij en zal niets nalaten om je hier thuis te laten voelen. Wanneer ik na het ontbijt terug kom is het huisje alweer schoongemaakt door de housekeeping. Zeer relaxed.
Dit is voor mij de eerste keer hier, maar zeker niet mijn laatste.

Kamertip: Kies voor een kamer rondom het zwembad. Je hebt dan vanaf de patio ook uitzicht op de zee.
  • Verbleef: januari 2018, reisde alleen
981reservations, Owner van Secret Garden Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 februari 2018

Dear Jeroen,
Thank you very much for your review and compliments. It was OUR pleasure to have you as our guest and we hope to meet you again in the (near?) future at Secret Garden!
Kind regards,
John (owner)

14 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier in augustus een paar nachten in de beachfront bungalow geslapen. Het ligt misschien niet aan het allermooiste strand van Ko Samui maar toch zeker mooi genoeg. De kamer was perfect voor ons, prachtig uitzicht vanuit het bed op strand en zee (en in de verte Ko Phangan). Fijne buitenbadkamer en prima bed.
Het eten was iets duurder dan normaal maar wel lekker. Wij vonden dit een heerlijke relaxte plek op Ko Samui, lekker rustig maar wel dichtbij het mooie strand van Chaweng en de luchthaven.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie

Beste MariekeRotterdam,
Dank je wel voor je review. Altijd goed om te lezen dat mede Nederlanders een fijne tijd hebben gehad in ons resort! We hopen je dan ook een volgende keer weer te mogen begroeten!
Tropische groet,
John (eigenaar)

22 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben 2 dagen bij secret garden geboekt en we hebben hier geen spijt van gekregen. Een prachtig klein resort met erg vriendelijk personeel. De kamers zijn nieuw en van alle gemakken voorzien. Het hotel ligt direct aan het strand maar heeft ook een lekker zwembad in de tuin. Een echte aanrader!

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
981reservations, Owner van Secret Garden Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 oktober 2017

Dear Koen,
Thanks for your lovely review! We're looking forward to welcome you back hopefully sometime soon!
Regards,
John & Team Secret Garden

7 augustus 2017 beoordeeld

wij hebben een supervakantie gehad in secret garden, kleinschalig hotel, mooie huisjes, wij hadden huisje nr.1 beachfront, superleuk en gezellig, toppie, echt een aanrader, personeel super vriendelijk, zeker een aanrader om te gaan
familie De Caluwé , Belgie

• Verbleef: juli 2017, reisde met vrienden
981reservations, Owner van Secret Garden Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 augustus 2017

[english translation below]
Lieve familie De Caluwe,
Het was ons genoegen om jullie als gasten te mogen hebben en het feit dat jullie zo genoten hebben van ons resort en restaurant is onze grootste beloning!
Hartelijke groet van John (eigenaar) en het team.
[English:]
Dear family De Caluwe,
It was our pleasure to have you as our guests and the fact that you all enjoyed our resort so much is our biggest reward!
Warm regards from John (owner) and the team.

3 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Door gewijzigde reisplannen kwamen wij 2 dagen eerder aan, op mijn mails om een kamer te krijgen werd keurig gereageerd. De al geboekte standaard garden view bungalow konden we een nacht eerder betrekken en voor de eerste nacht konden we een andere (duurdere) classic pool view bungalow krijgen. Zo gezegd, zo gedaan. De Classic poolview bungalow was prima voor een nacht maar ernstig verouderd en de badkamer was afschuwelijk. Gelukkig zaten we hier slechts een nachtje en t bed was prima dus verder mochten we niet klagen. Deze zou ik echter nooit weer boeken. De volgende dag zijn we verhuisd naar de standaard garden view bungalow en die was prachtig en modern en van alle gemakken voorzien. Bed opnieuw comfortabel. Als je deze kamer boekt, houd dan wel rekening met het geluid. Het verkeersgeluid wordt minder naarmate de avond vordert maar dan wordt het geluid van de bar aan de overkant van de straat of de disco auto verderop juist heftiger. Ik sliep overal doorheen maar mijn vriend niet. Ben je een echte rustzoeker, kies dan een bungalow meer richting het strand want dit resort is absoluut een bezoek waard. Het strand, zwembad en restaurant zijn perfect als je een leuke relaxte vakantie op samui wil vieren!

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner

Beste Claudia,
Dank je wel voor je review op TripAdvisor.
Zoals je zelf al aangeeft: de Classic bungalows zijn originele houten Thaise huisjes en die worden over het algemeen meer gewaardeerd door de ras-echte 'backpackers' die meer waarde hechten aan een authentiek Thaise stijl bungalow dan aan luxe. Al onze andere accommodaties zijn splinternieuw en hebben de luxe die je normaal gesproken in 4sterren resorts vindt. Fijn te horen dat je van kamer kon wisselen!!
Nogmaals bedankt voor je review en we hopen je in de toekomst nog eens te mogen begroeten bij Secret Garden Beach Resort!
Hartelijke groet,
John (eigenaar) en het team