Beoordeeld op 14 november 2017 via mobiele applicatie

We hebben hier in augustus een paar nachten in de beachfront bungalow geslapen. Het ligt misschien niet aan het allermooiste strand van Ko Samui maar toch zeker mooi genoeg. De kamer was perfect voor ons, prachtig uitzicht vanuit het bed op strand en zee (en in de verte Ko Phangan). Fijne buitenbadkamer en prima bed.
Het eten was iets duurder dan normaal maar wel lekker. Wij vonden dit een heerlijke relaxte plek op Ko Samui, lekker rustig maar wel dichtbij het mooie strand van Chaweng en de luchthaven.

Datum van verblijf: augustus 2017
981reservations, Owner van Secret Garden Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 februari 2018

Beste MariekeRotterdam,
Dank je wel voor je review. Altijd goed om te lezen dat mede Nederlanders een fijne tijd hebben gehad in ons resort! We hopen je dan ook een volgende keer weer te mogen begroeten!
Tropische groet,
John (eigenaar)

Beoordeeld op 22 oktober 2017 via mobiele applicatie

We hebben 2 dagen bij secret garden geboekt en we hebben hier geen spijt van gekregen. Een prachtig klein resort met erg vriendelijk personeel. De kamers zijn nieuw en van alle gemakken voorzien. Het hotel ligt direct aan het strand maar heeft ook een lekker zwembad in de tuin. Een echte aanrader!

Datum van verblijf: oktober 2017
981reservations, Owner van Secret Garden Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 oktober 2017

Dear Koen,
Thanks for your lovely review! We're looking forward to welcome you back hopefully sometime soon!
Regards,
John & Team Secret Garden

Beoordeeld op 7 augustus 2017

wij hebben een supervakantie gehad in secret garden, kleinschalig hotel, mooie huisjes, wij hadden huisje nr.1 beachfront, superleuk en gezellig, toppie, echt een aanrader, personeel super vriendelijk, zeker een aanrader om te gaan
familie De Caluwé , Belgie

Datum van verblijf: juli 2017
981reservations, Owner van Secret Garden Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2017

[english translation below]
Lieve familie De Caluwe,
Het was ons genoegen om jullie als gasten te mogen hebben en het feit dat jullie zo genoten hebben van ons resort en restaurant is onze grootste beloning!
Hartelijke groet van John (eigenaar) en het team.
[English:]
Dear family De Caluwe,
It was our pleasure to have you as our guests and the fact that you all enjoyed our resort so much is our biggest reward!
Warm regards from John (owner) and the team.

Beoordeeld op 3 juli 2017 via mobiele applicatie

Door gewijzigde reisplannen kwamen wij 2 dagen eerder aan, op mijn mails om een kamer te krijgen werd keurig gereageerd. De al geboekte standaard garden view bungalow konden we een nacht eerder betrekken en voor de eerste nacht konden we een andere (duurdere) classic pool view bungalow krijgen. Zo gezegd, zo gedaan. De Classic poolview bungalow was prima voor een nacht maar ernstig verouderd en de badkamer was afschuwelijk. Gelukkig zaten we hier slechts een nachtje en t bed was prima dus verder mochten we niet klagen. Deze zou ik echter nooit weer boeken. De volgende dag zijn we verhuisd naar de standaard garden view bungalow en die was prachtig en modern en van alle gemakken voorzien. Bed opnieuw comfortabel. Als je deze kamer boekt, houd dan wel rekening met het geluid. Het verkeersgeluid wordt minder naarmate de avond vordert maar dan wordt het geluid van de bar aan de overkant van de straat of de disco auto verderop juist heftiger. Ik sliep overal doorheen maar mijn vriend niet. Ben je een echte rustzoeker, kies dan een bungalow meer richting het strand want dit resort is absoluut een bezoek waard. Het strand, zwembad en restaurant zijn perfect als je een leuke relaxte vakantie op samui wil vieren!

Datum van verblijf: juli 2017

Beste Claudia,
Dank je wel voor je review op TripAdvisor.
Zoals je zelf al aangeeft: de Classic bungalows zijn originele houten Thaise huisjes en die worden over het algemeen meer gewaardeerd door de ras-echte 'backpackers' die meer waarde hechten aan een authentiek Thaise stijl bungalow dan aan luxe. Al onze andere accommodaties zijn splinternieuw en hebben de luxe die je normaal gesproken in 4sterren resorts vindt. Fijn te horen dat je van kamer kon wisselen!!
Nogmaals bedankt voor je review en we hopen je in de toekomst nog eens te mogen begroeten bij Secret Garden Beach Resort!
Hartelijke groet,
John (eigenaar) en het team

Beoordeeld op 31 mei 2017

Na een, te kort, verblijf vorig jaar zijn wij dit jaar teruggekomen om iets langer te mogen genieten van alles dat Secret Garden te bieden heeft. Na heel veel kleinschalige resorts op de Thaise eilanden bezocht te hebben is dit onze absolute favoriet. Alles klopt hier; de bungalows zijn ruim, licht en zeer comfortabel (met heerlijke bedden!) ingericht, het zwembad, strand en restaurant zijn maar enkele stappen van je bungalow verwijderd en het personeel is supervriendelijk en servicegericht. Ondanks dat er niet zo veel bungalows zijn is het in de bar en het restaurant altijd gezellig omdat er veel mensen van buiten het resort komen.

Maar laten we dit resort toch vooral een beetje 'secret' houden zodat het niet altijd volgeboekt is als jullie eindelijk kunnen gaan.... Veel plezier!

Datum van verblijf: april 2017
981reservations, Owner van Secret Garden Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juni 2017

[English translation below]
Beste Jose,
Dank je wel voor de complimenterende review. We hopen jullie snel weer te mogen begroeten!!
Dear Jose,
Thank you for the compliments in your review we hope to meet you soon again at Secret Garden!
Kind Regards,
John (owner) and the team