Beoordeeld op 19 maart 2018 via mobiele applicatie

In februari hebben wij het resort Saboey mogen bezoeken en hebben daar 4 nachten doorgebracht in een villa garden.
Wij kijken met plezier tevreden terug op ons verblijf in dit kleinschallige resort.
Zeer vriendelijke staff en mooi onderhouden tuin, grote kamers.
Het resort is direct gelegen aan een schoon strand. Voldoende zonnebedjes aanwezig.
Het ontbijt is a la carte.
In de nabijheid van het resort zijn er voldoende restaurantjes te vinden.
Ondanks dat het resort dicht bij het vliegveld ligt hebben wij weinig tot geen geluidsoverlast hiervan gehad.
Wat ons betreft zeker een aanrader voor een paar dagen te verblijven.
Hoop tot gauw.

Henny & Irma van den Boogaard

Datum van verblijf: februari 2018
Gm S, General Manager van Saboey Resort and Villas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 april 2018

We were very happy to meet you and also to know you enjoyed your stay with us,we look forward to seeing you here again and also to be able to practise my Nederlands with you.
If you wish to return please contact me directly

Beoordeeld op 2 februari 2018

We hadden de pick up service geregeld vanaf het vliegveld. De email correspondentie daarover was snel en adequaat. Kosten waren 400 Baht, maar het is prettig om na zo'n lange reis niet te hoeven onderhandelen over taxi prijzen. De ontvangst in het resort was zeer vriendelijk. We hadden een hele mooie ruime kamer vlak bij het strand. Er stond water in de koelkast en een bord met vers fruit. Prima bed, mooi opgemaakt met verse bloemen erop. Fijne grote badkamer. Goede airco. Het hele resort ziet er goed verzorgd uit met veel groen. Mooi zwembad ook, met uitzicht op zee en fijne ligstoelen. Hebben die avond echt heerlijk gegeten in het restaurant. Ook daar zeer vriendelijke bediening. Wij verbleven slechts een nacht in het Saboey resort omdat we op doorreis waren en kunnen daardoor de omgeving en het strand niet beoordelen.

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 5 januari 2018

Geweldig mooi en groen resort. In december 2017 hebben wij 2 weken genoten in een villa op dit resort. Het resort bestaat uit hotelkamers, aan de straatzijde, en villa's in het groene deel tussen de hotelkamers en de zee. De meeste villa's hebben een fantastisch mooi uitzicht op zee en/of het zwembad. Het voelde als een groene oase aan zee. Het onderhoud van het resort is uitstekend en hoogwaardig en de villa's zijn erg netjes en schoon. Dit is een echte pre. Het personeel is zeer behulpzaam en erg vriendelijk. Het eten in het restaurant, maar ook het ontbijt, is erg goed en misschien zelfs wel beter dan het gemiddelde niveau van de andere restaurant in deze plaats.
Een echt topresort op een hele mooie locatie.

Kamertip: Neem een villa i.p.v. een hotelkamer
Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 27 november 2017

We hebben hier in november 6 nachten doorgebracht.
Het is een klein maar zeer hoogwaardig resort. We hadden de beachvilla met uitzicht op strand. geweldig om sochtends op te staan en dan meteen de zee in te kunnen lopen. Het personeel is heel vriendelijk en zeer behulpzaam. Daarnaast heeft het een geweldig restaurant wat absoluut niet onder doet voor de beste restaurants in Samui. het is een echte aanrader als je echt tot rust wilt komen

Kamertip: indien mogelijk ga voor de beach villa. Dit maakt je vakantie compleet
Datum van verblijf: november 2017
Gm S, General Manager van Saboey Resort and Villas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 november 2017

Thank you very much,we are very happy to hear that you enjoyed your stay with us.
We do hope that you or your friends will visit us again soon.
If you do please contact us at generalmanager@saboey.com to receive our special returning guests rates and upgrade options

Beoordeeld op 18 november 2017

Geweldig mooi resort met allervriendelijkst personeel. Direct gelegen aan en strand, met een eigen infinity pool. Zeer verzorgde bungalow's netjes en schoon.
Ook het eten is hier een aanrader. Verders een perfecte stek om de rest van het eiland te verkennen. Zeer leuke tips gekregen van de GM. Hier ga ik zeker nog eens naar terug.

Kamertip: Ik had de Ocean villa's waar je op het zwembad en het strand uitkijkt. Heel prettig 's morgens wakker worden
Datum van verblijf: november 2017
  • Reistype: Reisde alleen

We do hope that you or your friends will visit us again soon.