SALA Samui Choengmon Beach Resort(Choeng Mon)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Amari Koh Samui(Chaweng)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Peace Resort(Bophut)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Impiana Resort Chaweng Noi(Chaweng)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Novotel Samui Resort Chaweng Beach Kandaburi(Chaweng)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Chaweng Regent Beach Resort(Chaweng)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
ibis Samui Bophut(Bophut)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Outrigger Koh Samui Beach Resort(Bophut)(Heel veel waar voor je geld!)
Orbitz.com
  • Gratis parkeren
The Tongsai Bay(Bophut)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Sea Dance Resort(Bophut)(Heel veel waar voor je geld!)
27 oktober 2017 beoordeeld

Onlangs bij Bo Phut op Koh Samui verbleven. We waren hier 8 nachten in oktober. De kamers zijn mooi en schoon en de service is prima. Een goede pluspunt is het ontbijt die enorm veel keuze biedt. Ook de bediening is erg vriendelijk en doen hun best om het je comfortabel te maken.

Van het Resort zelf had ik echter veel grotere verwachtingen. Op de foto's ziet het er allemaal prachtig uit maar ik vond het in de praktijk toch wat tegenvallen. Vooral het zwembad doet mooier ogen dan het daadwerkelijk is. Zeker gezien het feit dat het voor Thaise begrippen toch aardig wat aan de prijs is. Voor veel minder zit je in een gelijkwaardig resort. Verder wel een goede vakantie gehad en Koh Samui is een prachtig eiland waar veel te beleven is!

• Verbleef: oktober 2017, reisde met vrienden
4 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel behoort zonder meer tot de top in Thailand. Wij verbleven hier 6 dagen en alles maar dan ook alles is tot inde puntjes geregeld. Het is een kleinschalig resort gelegen aan het strand van Bophut.
180 uiterst vriendelijke medewerkers staan in voor het comfort van 120 gasten.
De kwaliteit van de ontvangst, inrichting van de kamers, verzorging van de tuin, ontbijt, enz enz is uitzondelijk !
Leuk is de nabijheid van de dorpje fishermans village. Op 5 minuutjes wandelen kan je hier terecht voor een hapje, drankje of massage

Kortom een prima afsluiter om met veel comfort een Thailand reis af te sluiten

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
2 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een week met gezin (3 kinderen) in resort geweest en een heerlijke tijd gehad. We hadden 2 huisjes naast elkaar wat helemaal prima was. Het zwembad is goed en je loopt zo het strand op met eigen ligbedden. Ontbijt, lunch en dinner zijn gewoon goed en je kunt er heerlijke cocktails drinken. Wijn is vrij duur maar een tip is om een fles wijn te bestellen en de fles (voorzien van naam en kamernummer) weg te laten zetten.
Je loopt makkelijk naar Fisherman's Wharf waar je 's avonds wat kunt eten, drinken en kraampjes / winkels bekijken.

Verbleef: mei 2016, reisde met familie
14 augustus 2016 beoordeeld

Zeer aangename sfeer, personeel is super vriendelijk, zeer lekker uitgebreid ontbijt met zicht op de zee gewoon fantastisch , voor de rest alles mooi en verzorgt grote ruime kamers met groot bed en grote badkamer het enige minpuntje is het korrelige zandstrand .Dit is gewoonweg een super hotel en zeer ideaal voor rust en om te relaxen.

• Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
8 april 2015 beoordeeld

Wij echtpaar 57 verbleven hier van 01-05 april 2015. We verbleven in een beachfront villa.
Deze was zeer ruim en comfortabel. Woonruimte met zithoek, geweldig goed bed/matras. Flatscreen TV, minibar en nespresso koffiezetter, elke dag vers fruit, overal bloemen. De badkamer was ook zeer ruim met toilet, bad, douche en buitendouche en twee gescheiden wastafels. Verder buiten een terras met nog een buitenjacuzzi en zeer ruime voortuin waarin ook twee goede ligbedden. De tuin grenst aan het strand dus je hebt een prachtig uitzicht over zee. De tuin rondom deze villa is keurig verzorgd.
Het resort ziet er prachtig uit, erg mooie lobby, geweldig zwembad, alles keurig onderhouden en schoon. Bovendien vonden we de rust zo fijn! Beiden restaurants zijn geweldig met zeer goede en stijlvolle service. Het personeel is bijzonder vriendelijk en beleefd en doet er alles aan om de gasten een zo fijn mogelijk verblijf te geven. Er is nog een fitness en spa en het ontbijt is uitgebreid en keurig verzorgd en mooi gepresenteerd.
Wij vonden het hier geweldig!

Kamertip: afhankelijk van het budget een garden villa of beachfront villa.
  • Verbleef: april 2015, reisde met een partner