Beoordeeld op 4 augustus 2017 via mobiele applicatie

Dit hotel behoort zonder meer tot de top in Thailand. Wij verbleven hier 6 dagen en alles maar dan ook alles is tot inde puntjes geregeld. Het is een kleinschalig resort gelegen aan het strand van Bophut.
180 uiterst vriendelijke medewerkers staan in voor het comfort van 120 gasten.
De kwaliteit van de ontvangst, inrichting van de kamers, verzorging van de tuin, ontbijt, enz enz is uitzondelijk !
Leuk is de nabijheid van de dorpje fishermans village. Op 5 minuutjes wandelen kan je hier terecht voor een hapje, drankje of massage

Kortom een prima afsluiter om met veel comfort een Thailand reis af te sluiten

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 2 oktober 2016 via mobiele applicatie

Een week met gezin (3 kinderen) in resort geweest en een heerlijke tijd gehad. We hadden 2 huisjes naast elkaar wat helemaal prima was. Het zwembad is goed en je loopt zo het strand op met eigen ligbedden. Ontbijt, lunch en dinner zijn gewoon goed en je kunt er heerlijke cocktails drinken. Wijn is vrij duur maar een tip is om een fles wijn te bestellen en de fles (voorzien van naam en kamernummer) weg te laten zetten.
Je loopt makkelijk naar Fisherman's Wharf waar je 's avonds wat kunt eten, drinken en kraampjes / winkels bekijken.

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 14 augustus 2016

Zeer aangename sfeer, personeel is super vriendelijk, zeer lekker uitgebreid ontbijt met zicht op de zee gewoon fantastisch , voor de rest alles mooi en verzorgt grote ruime kamers met groot bed en grote badkamer het enige minpuntje is het korrelige zandstrand .Dit is gewoonweg een super hotel en zeer ideaal voor rust en om te relaxen.

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 8 april 2015

Wij echtpaar 57 verbleven hier van 01-05 april 2015. We verbleven in een beachfront villa.
Deze was zeer ruim en comfortabel. Woonruimte met zithoek, geweldig goed bed/matras. Flatscreen TV, minibar en nespresso koffiezetter, elke dag vers fruit, overal bloemen. De badkamer was ook zeer ruim met toilet, bad, douche en buitendouche en twee gescheiden wastafels. Verder buiten een terras met nog een buitenjacuzzi en zeer ruime voortuin waarin ook twee goede ligbedden. De tuin grenst aan het strand dus je hebt een prachtig uitzicht over zee. De tuin rondom deze villa is keurig verzorgd.
Het resort ziet er prachtig uit, erg mooie lobby, geweldig zwembad, alles keurig onderhouden en schoon. Bovendien vonden we de rust zo fijn! Beiden restaurants zijn geweldig met zeer goede en stijlvolle service. Het personeel is bijzonder vriendelijk en beleefd en doet er alles aan om de gasten een zo fijn mogelijk verblijf te geven. Er is nog een fitness en spa en het ontbijt is uitgebreid en keurig verzorgd en mooi gepresenteerd.
Wij vonden het hier geweldig!

Kamertip: afhankelijk van het budget een garden villa of beachfront villa.
Datum van verblijf: april 2015
Beoordeeld op 17 maart 2015

Small leading hotel of the world, aan een interressante prijs. Super vriendelijk, eerlijk en wat een service! Eerste maal koh samui gedaan, en vind het super gezellig. Overal lekker eten, zowel kleine of grote restaurants. Ontbijt en de vue in het hotel zijn adembenemend. Dit hotel is een echte aanrader. En niet ver van chaweng, +/-20 toek(50 bath of 2,5€ per persoon.

Datum van verblijf: maart 2015