FindHotel
Destinia.com
Travelocity
Beoordeeld op 31 juli 2019

Datum van verblijf: juni 2019
Alice-Apichana H, Public Relations Manager van Six Senses Samui, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 augustus 2019

Beoordeeld op 17 juli 2019

Datum van verblijf: juli 2019
Alice-Apichana H, Public Relations Manager van Six Senses Samui, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juli 2019

Beoordeeld op 28 juni 2019

Kamertip: I do recommend the ocean pool villa, has breathtaking view.
Datum van verblijf: juni 2019
Alice-Apichana H, Public Relations Manager van Six Senses Samui, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 juli 2019

Beoordeeld op 7 juni 2019

Datum van verblijf: mei 2019
Alice-Apichana H, Public Relations Manager van Six Senses Samui, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juni 2019

Beoordeeld op 23 mei 2019

Kamertip: With the Ocean view Pool villa we had the best view and all privacy for a romantic getaway
Datum van verblijf: mei 2019
Alice-Apichana H, Public Relations Manager van Six Senses Samui, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 mei 2019