2 maart 2017 beoordeeld

Heerlijk hotel gelegen aan een eigen baai. Prachtig zwembad waar je heerlijk verwend wordt met mooie handdoeken, voortduren wordt er koud water langsgebracht, elke dag gratis verkoelende doekjes, watermeloen of ananas. Ook fijn dat je tot ten uur 's avonds nog kan zwemmen. De kamers zijn enorm mooi met een waanzinnige badkamer. Heerlijk terras met ligbanken om 's avonds nog lekker van een wijntje en het uitzicht te genieten. Het ontbijt is weergaloos. Fruitvrouwtje die elke dag verse fruit smoothies maakt, a la carte (ei)gerechten en een aanbod om ADHD van te worden.

Kamertip: De kamers rond het zwembad zijn weergaloos mooi en luxe.
  • Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
12 november 2016 beoordeeld

De Tongsai Bay maakt zijn 5 sterren niet waar, zeker niet qua service. Bij het zwembad moet je bijvoorbeeld zelf je handdoek ophalen en je bedje dekken, waar bij andere luxe hotels dat voor je wordt gedaan. De bediening in de restaurants is traag en weinig attent. De kamers zijn groot, maar door de onhandige indeling (enorme badkamer) voelen ze niet echt zo. De waterdruk is te laag om fatsoenlijk te douchen, laat staan om het grote bad te vullen. Het zwembad is niet bijzonder en heeft onhandige schuinoplopende kanten, waardoor je er moeilijk uit kan komen. Het hotel ligt op een heuvel, waardoor lopen van de kamer naar het restaurant best pittig kan zijn in de warmte.

Gezien de hoge prijs zouden wij dit hotel zeker niet aanbevelen, wij hebben in Thailand in veel betere hotels verbleven.

Kamertip: Vraag om een kamer op een hogere verdieping, op de begane grond heb je alleen uitzicht op een stel planten.
  • Verbleef: juli 2016, reisde met familie
19 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De kamers zijn super mooi, zeer netjes. Wij hadden een kamer met privé zwembad, geweldig!!! Zeer behulpzame, vriendelijke en bekwame mensen aan de balie. Overheerlijk ontbijt, zeer uitgebreid. Ook altijd lekker gegeten in het restaurant met zicht op zee.
Geweldig en groot zwembad. We zouden er zeker teug komen.

Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
8 januari 2016 beoordeeld

alles perfect: mooie huisjes, mooie tuin prima uitgebreid ontbijt, supervriendelijk personeel, topservice ! Hotel heeft eigen taxiservice.
Enige nadeel: eten is zeer duur voor wat het is. Je kan veel lekkerder en goedkoper eten in choen mon of fishermas village .

• Verbleef: november 2015, reisde met een partner
5 oktober 2015 beoordeeld

Wat een schitterend hotel midden in de natuur gebouwd. Natuur en hotel zijn 1
We hadden de Grand Villa en dat was echt een luxe

Heerlijk eten en bovenal de service was uitmuntend. De borden etc werden zelfs naar je tafel gebracht. Dat was in het begin even wennen maar we werden heerlijk in de watten gelegd.
De service in het gehele hotel is echt geweldig evenals het eten en de bbq

Allemaal bedankt voor de supergeweldige vakantie en in het bijzonder bij het ontbijt Jimmy, Pu voor de overheerlijke sapjes, Kanjana voor de service in onze villa en op het strand Dome en Pla
De managers Tui en Dong

Een verbeterpuntje zou zijn als er net zoals alle andere hotels een shuttle service aangeboden zou worden. Omdat er geen bussen komen en geen shuttle is men verplicht om een taxi te nemen die duurder is dan wanneer je deze zelf regelt bij terugreis

• Verbleef: januari 2015, reisde met een partner