Novotel Samui Resort Chaweng Beach Kandaburi(Chaweng)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Chaweng Regent Beach Resort(Chaweng)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
ibis Samui Bophut(Bophut)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Secret Garden Beach Resort(Bophut)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
  • Gratis parkeren
Outrigger Koh Samui Beach Resort(Bophut)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
  • Gratis parkeren
Amari Koh Samui(Chaweng)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
SALA Samui Choengmon Beach Resort(Choeng Mon)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Impiana Resort Chaweng Noi(Chaweng)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
The Tongsai Bay(Bophut)(Heel veel waar voor je geld!)
7 februari 2018 beoordeeld

Wij waren hier in november 2017 en de ontvangst en het resort was fantastisch. Het personeel is erg aardig en behulpzaam. Alles is schoon en netjes. Iedereen die hier werkt probeert het iedereen naar wens te maken. We waren bevoorrecht om in een Sea Breeze Pool Villa te verblijven. De laatste dagen van ons verblijf zijn we verhuisd naar een Beachfront Pool Villa en wat is dit een luxe. Werkelijk alles is fijn aan deze villa. De omgeving is overdag levendig door het drukke verkeer op straat maar daar merk je als in het resort zit niets van. Het is hier zeer fijn vertoeven en onze wens is dan ook om dit jaar weer naar dit resort op vakantie te gaan.

• Verbleef: november 2017, reisde met een partner
30 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Allereerst wil ik graag afstand nemen van de recensie die is geschreven onder deze recensie. Wat een vreselijke ontevreden mensen moeten dit zijn! Peace is een prachtig resort met mooie moderne en schone bungalows van alle gemakken en faciliteiten voorzien. De bedden slapen heerlijk, comfort douche en toilet. Perfect!

De ligging aan zee is top! Er zijn mooiere stranden op Koh Samui, het is niet echt fijn zand meer kleine steentjes. Het zwembad is prima en de service top! De prijzen liggen hoger dan in de rest van Thailand maar de kwaliteit van het eten is top! Daarnaast kun je je eigen drankjes halen bij de supermarkt tegenover en opdrinken aan het zwembad als je wilt.

Het resort ligt op 10 a 15 min lopen van Fishermann waar je kunt eten en shoppen. Daarnaast gaat er een busje van het hotel voor 100 bath pp naar een naastgelegen groter stadje. Het ontbijt is goed maar niet heel spectaculair. Wij hebben het hier erg naar ons zin!

Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
18 december 2017 beoordeeld

Bij de aankomst in het Peace resort werden wij ontvangen door de Michael.
Bij het eerste gevoel prima, maar later een verraderlijk gevoel en heeft geleid tot het cancelen van onze vakantie!

Na 1 dag voelde wij ons misleidt door de foto's en informatie die staat vermeld op op booking.com / Agoda en Hotels.com

- De villa Brease was aanzienlijk kleiner dan de m2 die staat vermeld.Het scheelde ruim 50m2, dit is opgemeten en als klacht vermeld.
Na de klacht werd er een villa aangeboden met meer m2. De privacy problemen werden alleen maar groter, omdat de begroeiing onvoldoende is.
- Schimmel op allerlei plaatsen, zoals de douche, zwembad en droogrek. Onhygiënisch!
- Enorme inkijk, doordat de beplanting niet dicht is gegroeid. Je kunt letterlijk de buurvrouw/man zien vanuit je badkamer en slaapkamer.
- Mager ontbijt, dat buiten is en wordt aangevallen door vliegen, muskieten en mieren. Onhygiënisch!
- Geen verse sappen, maar alles van poeder en pakken!
- Koffie is vreselijk en 1 machine voor iedereen. Sorry wij houden van Illy en daar moet je 5 euro per ronde pp voor betalen. Voor Thaise begrippen behoorlijk aan de prijs.
- Geen plek om in de regen droog te zitten op het eigen terrein van de villa. Ivm de regentijd wellicht enorm veel water, maar er ontstaan enorme plassen waar de muskieten heerlijk zich kunnen voortplanten. Geen bestrijdingsplannen vernomen na de klacht van extreme muskieten probleem.
- Geen roomservice 24/7 kaart voor in de kamer. De tijd van het restaurant wordt aangehouden.
- Gebrekkig Engels door receptie.
- Enorm gladde vloer binnen, waardoor bijna ongelukken!
- Bad is klein 1 meter, waardoor het onmogelijk is om romantisch te baden. Überhaupt alleen in bad voelt aan als baden in Frankrijk. Krap dus!
- Bed zou volgens eigen website Booking.com / Agoda.com / Hotels.com extra GROOT zijn, maar in werkelijkheid lacht de manager van het hotel dat het gebaseerd is op een Thaise begrippen.
Lange mensen liggen met hun voeten 20 cm buiten het bed. Erg onprettig!
- Airco maakt enorm vervelend geluid. Klikt als metaal dat tikt. Bij vertrek pas opgelost door reparateur.
- Klachten worden niet serieus genomen door Michael front office manager, waardoor besloten om te vertrekken.

Oplossing 1 voor de bovenstaande gebreken:
Gratis koffie gedurende het complete verblijf en 1 gratis massage, dit om alle klachten op te lossen.

Oplossing 2 dezelfde villa met dezelfde problemen maar de hoeveelheid m2 zoals in de boekingsbevestiging stond vermeld, maar met nog meer privacy problemen.
Oplossing 3 dezelfde villa maar met uitzicht op de zee met bijbetaling van 1300 euro. Korting was niet mogelijk, maar de problemen waren vergelijkbaar, dus geen optie.

- General manager voelde zich niet geroepen om überhaupt te praten over oplossingen. Dit is zeker 10x verzocht. Zij is ook nooit met ons in gesprek geweest!
Er werd nog een andere collega geroepen, die zonder zich voor te stellen zich ging bemoeien en maar onbeleefd bleef herhalen en herhalen over hoe hij dacht over problemen maar er geen oplossing was. Take it or leave it he said in zijn gebrekkig Engels / Thais. Geen enkele beleefdheid meer en vertrok.

Wij wilde vertrekken, maar er werd gezegd u verliest van de 11 nachten 9 nachten. Dit zou 2500 euro zijn. Er was geen mogelijkheid totdat Booking.com zich ermee ging bemoeien.
Na 24 uur continu updates vanuit Booking.com en vele telefoontjes later werden er alsnog extra nachten in rekening gebracht maar wilde af van deze sleurende negatieve ervaring.

Uiteindelijk 5 nachten in rekening en dit was volgens Peace resort hun coulant aangezien ze alles in rekening hadden kunnen nemen.

We voelen ons gechanteerd!

Kies nooit voor Peace Resort u bent gewaarschuwd!!!!!
Zie de foto’s voor het bewijs.

Achteraf zou er binnen 1 uur een credit worden gemaakt, dit heeft uiteindelijk 10 dagen geduurd.

Kamertip: Kies voor een ander hotel !!! Zeezicht is de enige mooie kleine villa.
  • Verbleef: december 2017, reisde met een partner
16 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Peace resort ligt aan het strand van Bophut. Kamers zijn zeer ruim, heerlijk bed en mooie badkamer. Er wordt goed schoongemaakt. Ontbijt is ook uitgebreid , heerlijk verse sapjes elke morgen. Mooi zwembad en de bungalows liggen in een bloemig aangelegde tuin. Goede plek voor prima prijzen.

Verbleef: oktober 2017, reisde alleen
8 februari 2017 beoordeeld

Wij hebben in januari 2016 mogen verblijven in peace resort koh samui.Voor ons was dit de tweede keer. Vriendelijk personeel, mooie standaard bungalow , schoon en compleet ingericht en van alle gemakken voorzien.
Ontbijt was zeer goed verzorgt en ruime keuze uit diverse gerechten.
Het strand is schoon en voldoende strandbedjes aanwezig. Het gebruik van grote strandlakens voldoende beschikbaar. Lokatie en ligging perfect in nabijheid voldoende restaurants. En op 20 minuutjes lopen van het bekende uitgaanscentrum fishermanvillage. Tip raadpleeg voor prijzen ook een bij een travelagents. In ons geval boekte wij onze kamer via greenwoordtravel.nl

Kamertip: geen suggestie, alle kamers hebben een gunstige ligging.
  • Verbleef: januari 2017, reisde met een partner